Mój zakup: Nowość od Rimmel, czyli MATCH PERFECTION Light Perfecting Radiance Foundation, Podkład SPF18 /010 light porcelain/ :)




Jakiś czas temu na którymś z blogów przeczytałam notkę o nowym podkładzie Rimmel. Udałam się do drogerii i zaczęłam testowanie ;) Mazałam jednym, drugim, trzecim odcieniem .... wstępnie wybrałam "ten mój", ale jednak jeszcze nie zdecydowałam się na zakup. Zabrałam ze sobą dostępne próbki i testowałam ten podkład w domu, choć w innym odcieniu niż chciałabym, ponieważ ten z próbki okazał się stanowczo za ciemny dla mnie. Jednak zachwycona tym podkładem udałam się do drogerii, aby go zakupić :)

I tak oto kilka dni temu do koszyka z zakupami wrzuciłam nowość Rimmel - podkład MATCH PERFECTION Light Perfecting Radiance Foundation SPF18, w najjaśniejszym odcieniu 010 light porcelain. :) Co mnie bardzo ucieszyło cena okazała się być promocyjna i zamiast zapłacić 36,99zł zapłaciłam 28,99zł :) i dodatkowo jeszcze otrzymałam prezent ...lakier do paznokci Rimmel I Love Lasting Finish 198 Azure :) Miałam możliwość wyboru koloru, ten niebieski urzekł mnie już na samym początku i długo nie zastanawiałam się nad wyborem.


Nie ukrywam, że lubię takie promocje ... choć czasem nie mam zielonego pojęcia o nich i mile potrafią mnie zaskoczyć :)
Recenzje z moich zakupów za jakiś czas na pewno zamieszczę :)

Czy Wy też czasami tak macie, że kupujecie coś a tu raptem Pani kasjerka dorzuca miły prezent ?

7 komentarzy:

  1. super prezent ten lakier, gdzie takie rozdają??? ;-)
    a cena podkładu też genialna

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę wypróbować ten podkład :) A prezent do zakupów jest zawsze mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam żadko takie szczęśćie :( Promocje odemnie uciekają:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratisy do zakupów to miły akcent :)

    Zapraszam do udziału w małym konkursie. Do wygrania cień do powiek LAMBRE o wartości 24 złotych:
    http://melagotujeitestuje.blogspot.com/2012/12/may-konkurs-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio miałam okazję podkład z syis, po prostu zakochałam się w nim !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.