Mój Syn ma swoje Grand Coupe :)




Jakiś czas temu pisałam Wam o pewnym konkursie :) O, tutaj to było ;) Wiecie co, udało mi się wygrać ...jedno z 176 autek należy do mojego małego urwisa :) Kilka dni temu odebrałam sportowe coupe Little Tikes.



Auto jest wielkogabarytowe i miałam niezły problem, aby zapakować je do mojej starej Laguny. A wszystko przez to, że autko odbierałam ze sklepu - te same autko, które stało wtedy przy produktach promocyjnych, złożone, skręcone ... :) Mam nadzieję, że nikt mnie nie filmował jak usiłowałam się zapakować ;)


Autko jest fajnym gadżetem dla małego kierowcy :) Jeśli macie miejsce w domku - polecam te autko. Jest bardzo ciekawe i ...ma napęd identyczny jak pojazd Freda Flintstones'a :D

2 komentarze:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.