Kurier dostarczył: Tso Moriri po raz drugi :D




Kurier zrobił mi niespodziankę i dostarczył po raz drugi pachnącą paczuszkę od Tso Moriri :) A właściwie to Tso Moriri zrobiło mi niespodziankę, za którą serdecznie dziękuję :D
Tym razem do moich rąk trafiły nieziemsko pachnące i ujmujące już w pierwszym momencie następujące kosmetyki :)


Mydło organiczne z naturalnymi ekstraktami Zielona herbata i Bambus


Kula kąpielowa z olejkiem kokosowym Rajskie drzewo i ekstrakt z avocado


Mydełko Aniołek


Naturalne masło z ekstraktami Mango & Kawior


Produkty cudowne .... ledwo je poznałam a już się w nich zakochałam !
O poprzedniej paczuszce pisałam TUTAJ. Testowanie trwa nadal :)
Przyjemnie jest dostawać niespodziewane paczuszki, któż tego nie lubi, prawda? ;)

4 komentarze:

  1. To mydełko aniołek przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne, szkoda, że ja nie załapałam się na ich kosmetyki, wiele dobrego słyszałam, wkrótce "wybiorę się na zakupy internetowe"

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znamy ich. Nie słyszałyśmy w ogóle o nich :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.