Kurier dostarczył: Pachnąca paczka Tso Moriri :)




W końcu otrzymałam długo wyczekiwaną przeze mnie paczuszkę. Choć czas dłużył się okropnie, to warto było czekać. Już podczas otwierania kartonika wyczuwałam wcześniej nieznaną moim nozdrzom woń. Kiedy dostałam się do środka niesamowity zapach po prostu mnie uwiódł. :) Zajrzałam do ozdobnej torebeczki i już wiedziałam co tak pięknie pachnie. Znalazłam 3 produkty, z których dwa nadały otoczeniu właśnie te piękne zapachy. Trzeci produkt był szczelnie zamknięty w aluminiowym pudełku :) A co dostałam ? Zobaczcie :)


Katalog firmowy z ofertą oraz ozdobna torebeczka, w której kryją się pachnące cuda :)


Mydło glicerynowe 


Kula kąpielowa z olejkiem kokosowym "Soczysty arbuz i ekstrakt z czerwonej herbaty"


Naturalne masło z ekstraktami Kawioru & Mango


Jak widać kolory i kształty kuszą a jeśli chodzi o zapachy to musicie uwierzyć mi na słowo, są cudowne :)

Na koniec troszkę informacji o firmie :)


Firma Tso Moriri to linia kosmetyków naturalnych oparta na drogocennych darach natury pochodzących prosto z Indii. Olej kokosowy, masło z owocu mango, ekstrakty z bawełny, czerwonej herbaty, bambusa i amly to tylko mały fragment skarbów, które kosmetyki tej firmy posiadają w swym składzie.
Kosmetyki Tso Moriri są bezpieczne dla skóry, nie zawierają parabenów ani produktów ropopochodnych, nie są testowane na zwierzętach, jako barwników używają chlorofilu, betakarotenu i karmelu.

W trosce o środowisko naturalne firma Tso Moriri używa tylko ekologicznych opakowań ze szkła i aluminium. Opakowania z tych materiałów w całości nadają się do recyklingu i nie muszą być kierowane na wysypisko śmieci. Ich odzysk nie powoduje utraty jakości surowca. Zużyte opakowania wystarczy wyrzucić do specjalnie oznaczonych pojemników (szkło lub aluminium).

Dodatkowo firma Tso Moriri organizuje akcję promującą zbiórkę zużytych opakowań po: peelingach, masłach do ciała, tonikach lub olejach do masażu. Zwracasz trzy opakowania dostajesz mydełko organiczne Tso Moriri gratis!

Jeśli jesteście zainteresowani ofertą firmy Tso Moriri zapraszam do katalogu produktowego, być może coś Was w nim zauroczy :) KATALOG KLIK! 
Miłej lektury. 

Już zaczęłam testowanie i za jakiś czas podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Ale już Wam zdradzę, że jest to bardzo pachnące i niewiarygodnie przyjemne testowanie naturalnych kosmetyków ! Oby było ich więcej :D

Znacie produkty tej firmy ?

5 komentarzy:

  1. Mydełko i kula - lubię takie rzeczy do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No czego, jak czego, ale kuli to Ci zazdroszczę :DD
    super paczucha, gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.