Kurier dostarczył: Antyperspirant Garnier Mineral Invisible 48h Black, White, Colors przeciw śladom / plamom / przebarwieniom :)



Jakiś czas temu pisałam o możliwości zgłoszenia się do testowania nowości Garnier'a. I wiecie co ... udało mi się :) Dziś kurier dostarczył mi paczuszkę, w której znalazłam ...

Garnier Mineral Invisible 48h antyperspirant roll-on
Black, White, Colors przeciw plamom / śladom / przebarwieniom


Pierwszy antyperspirant 48h, który chroni wszystkie kolory ubrań :)
48h OCHRONY przed wilgocią i zapachem dzięki ultraabsorbującemu Mineralite. Ochrona przeciw śladom, plamom, przebarwieniom i sztywnieniu materiału - po raz pierwszy na wszystkich kolorach. Laboratoria Garnier zidentyfikowały przyczyny zmiany kolorów i żółknięcia tkanin. Wpływają na to składniki formuły zwykłych dezodorantów oraz osady z detergentów na tkaninach, które po kilku praniach uwidaczniają plamy i zmianę koloru. Na podstawie tych spostrzeżeń, Laboratoria Garnier opracowały nową technologię emulsji ''zmywalnej'', rozpuszczalnej w wodzie, która nie tworzy nalotu na ubraniach. Dzięki temu na czarnych ubraniach nie ma białych śladów, na białych – żółtych śladów, a na kolorowych brzydkich odbarwień.
Zaczynam testowanie, zobaczymy jak się sprawdzi :) Za jakiś czas zdam relację :D
A Wam się udało załapać na to testowanie ?

9 komentarzy:

  1. Ja też oczekuję tego cudeńka :D Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi przed chwilą kurier dostarczył, z tym, ze w spray-u

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Mi się niestety nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję
    ja uwielbiam kulki graniera i jestem ciekawa tej więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!
    ja nawet nie wiedziałam że jest taka akcja...
    czekam na relację z testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.