Kulinarnie: Muffiny Nesquik




Choć sezon jest raczej na pierniki to ja potrzebowałam coś słodkiego do kawy, no i trafiło na muffiny. Tym razem szybki przepis na pyszne muffiny z kulkami zbożowymi Nesquik :)


Muffiny Nesquik
2 szklanki mąki
szklanka mleka
2 jaj
3/4 szklanki cukru
łyżeczka cukru waniliowego
0,5 łyżeczki sody
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 szklanki oleju
garść kuleczek Nesquik
Mąkę, sodę, proszek do pieczenia, cukier, cukier waniliowy należy wymieszać. Następnie dodać mleko, olej i jajka. Znowu trzeba wymieszać na jednolita masę i można już wlewać ciasto do papilotek na ok 1/2 wysokości. Następnie należy "rzucić" zbożowe kulki, które trzeba przykryć warstwą ciasta. Pieczemy w temperaturze 180ºC przez ok. 25 - 30 min.
Smacznego!


Muffiny można polać polewą i udekorować. U mnie tym razem nie było na to szans, bo tak szybko jak je upiekłam, tak szybko zostały zjedzone ;)
A Wy lubicie takie szybkie "coś słodkiego" do kawy czy też herbaty ?

4 komentarze:

  1. Uwielbiam muffinki,zwykle jestem takim leniem że robie je z takich gotowców w pudełkach :) Te wyglądają smakowicie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są równie szybkie do zrobienia jak takie gotowe z pudełeczka, wystarczy mieć składniki i do dzieła. Polecam :D

      Usuń
  2. ech zjadłabym ze smakiem.. wyglądają cudnie.. pojadłabym,ale mam dietę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta - nie zając, nie ucieknie ;)
      Częstuj się :D

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.