Jedz . Pij . Żuj Orbit :), czyli kurier dostarczył moje ulubione "żujki" :)



 

Zupełnie nie spodziewałam się kuriera, a tu miła niespodzianka. Jest dla mnie paczka :)
Już podczas otwierania koperty kurierskiej poczułam miły zapach. Otwierając kolejną kopertę uwolniłam cudowną woń - słodką i świeżą jednocześnie, która unosiła się jeszcze przez długi czas w mojej kuchni :) W środku znalazłam mnóstwo gum Orbit. Każdy z nas chyba je zna i żuje, prawda ?

Oto co znalazłam w paczce :)


Już wkrótce pojawi się notka dotycząca gum Orbit :)
Jeśli jesteście zainteresowani "Orbitkami" zaglądnicie na ich stronę ;) KLIK!

16 komentarzy:

  1. Na zdrowie ! :) Smacznego żucia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża paczuszka - miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznego żucia...:)
    Ależ ci zazdroszczę tylu pyszności..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj żeby tylko szczęka nie bolała od żucia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam! Ale mi smaku narobiłaś :D. A jak można taką paczuszkę zamówić? Bo na ich stronie nic na ten temat nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam z zakładki "kontakt" widocznej na ich domowej stronie :)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.