Eveline Cosmetics i Art Scenic - Korektor do brwi, czyli moich słów kilka o kosmetycznym odkryciu ;)




Czym może być korektor do brwi ? Jak działa i co takiego robi ? Te oto pytania zadawałam sobie, zanim poznałam go osobiście. Wcześniej wydawało mi się zbędne używanie "czegoś" do dyscyplinowania brwi, dziś nie potrafię się bez niego obejść ;)


Korektor do brwi firmy Eveline Cosmetics, a właściwie korektory - bo mam aż dwa :) - poznałam dzięki portalowi bangla.pl, na którym to zdobyłam do przetestowania zestaw fajnych kosmetyków tejże firm. 

Producent o korektorach pisze tak:
Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.


Korektor na pierwszy rzut oka wygląda jak maskara do rzęs. Opakowanie o tym samym zarysie, szczoteczka o standardowym kształcie i typowym włosiu nylonowym. Pojemność to 10ml. Jednak konsystencja jest żelowa, jakby wodnista o wyraźnej barwie. Korektor dostępny jest w wersji czarnej i brązowej.


Korektor fajnie przyciemnia moje brwi, nadaje im połysk i sprawia, że moja twarz zyskuje nowego, subtelnego wyrazu. Brwi są ładnie ułożone i optycznie wyregulowane. I to bez wizyty u profesjonalisty ;)
Dodatkowo nie są ani sztywne, ani sklejone, ciągle wyglądają i zachowują się naturalnie. Demakijaż brwi nie stanowi problemu, łatwo go zmyć płynem micelarnym czy też innym kosmetykiem przeznaczonym do tego celu.


Z natury mam bardzo jasne brwi a mimo tego nie przyciemniam ich henną. Często brakowało w moim makijażu "tego czegoś", dlatego ten korektor jest dla mnie idealny i rzeczywiście zauważam różnicę po zastosowaniu. Co ważne efekt jest bardzo naturalny i nie przerysowany, a samo użytkowanie szybkie i bezproblemowe. Według mnie jest to Kosmetyk Wszech Czasów :)

A teraz czas na małą prezentację ;)
Po lewej korektor czarny a po prawej brązowy :) 
 

Dla lubiących składy czytać zdjęcie szczegółowe :)


Co sądzicie o korektorze do brwi - macie, używacie ?

1 komentarz:

  1. Dobrze to wygląda, coś dla moich strasznie gęstych czarnych brwi.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.