Choinki, serduszka itp., czyli ciasteczkowe przedbiegi świąteczne ;)




Ciacho, ciastko, ciasteczko ....
Smakołyków w Święta jest sporo. Stoły uginają się od smakowitych makowców, serników itp., jednak już w drugie święto każdy mówi, że tego nie chce, a tamtego też nie, że zjadłby coś zwykłego w świątecznym wydaniu. ;) Przynajmniej u mnie w rodzinie zauważyłam taką tendencję, że często goście marzą o zwykłym ciastku do kawy :) I tak sobie pomyślała, że upiekę w tym roku zwykłe ciasteczka kruche, które przełożę marmoladą, idealne do kawy bądź herbaty właśnie na "przejedzenie świąteczne"  ;)

Ciasteczka są proste i szybkie w przygotowaniu i pieczeniu :) Przepis już kiedyś podawałam KLIK!, wtedy robiłam rogaliki. Dziś w świątecznym wydaniu - serduszka i choinki :)


Oczywiście na świąt zrobię "nową porcję", bo z tej to już niewiele zostało ;)
Czy u Was też zdarza się coś podobnego? ;)

2 komentarze:

  1. o tak wszystko znika w 5 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się muszę zabrać za jakieś pieczenie, ale to jutro:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.