CelluOff i ja, czyli moje spostrzeżenia po dwóch miesiącach kuracji :)




Kilka dni temu skończyłam zażywać drugie opakowanie suplementu diety CelluOff. Dlatego też przyszedł czas na małe podsumowanie efektów jakie zauważyłam :)

Po tym drugim miesiącu stosowania CelluOff jestem lżejsza o kolejny 1kg, czyli razem już zrzuciłam 4kg. I powiem szczerze, że chciałabym aby już tak zostało. Nie potrzebuję gubić kilogramów, bo jeszcze przez przypadek sama zniknę ;)


Jeśli chodzi o mój cellulit to zauważyłam delikatną poprawę w napięciu i nawilżeniu skóry oraz zmniejszył się mój obwód uda ;) Niestety cellulit ciągle jest, nie zniknął ;) Jest dalej widoczny kiedy uszczypnę fałd skórny na udach bądź "ściągnę pośladki". Być może nie zauważam radykalnych zmian, ponieważ w ostatnim czasie nie miałam zbyt dużo czasu, aby zadbać o intensywne ćwiczenia, musiałam zrezygnować z basenu, została mi tylko "domowa forma aktywności" z udziałem skakanki i karimaty oraz spacerów :) 

Jedno jest pewne, że CelluOff na pewno działa! Choć w tym miesiącu troszkę słabiej niż to było w pierwszym ;) Jednocześnie muszę zaznaczyć, że został mi jeszcze miesiąc kuracji, która już trwa od kilku dni :) Mam nadzieję, że w tych ostatnich tygodnia Celluoff przyczyni się do bardziej zauważalnych gołym okiem zmian.



A jakie są Wasze efekty stosowania CelluOff ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.