"20 glamorous red" + "G05 i G21", czyli Bourjois i Venita = moje mani :)




Dziś mając chwilkę wolnego czasu wykonałam bardzo szybkie mani z wykorzystaniem trwałego lakieru do paznokci 10 Days Anti-Choc/No Chips firmy Bourjois.

W roli głównej wystąpił glamorous red "20". Jego recenzję zamieściłam TUTAJ.



A gościnnie towarzyszyły mu lakiery do paznokci Venita Glamour G05 i G21 :) O nich pisałam TUTAJ.


Lakier bazowy prezentuje się tak ;)



Pobawiłam się troszkę, zrobiłam kilka kropek, maznęłam brokatem i ...końcowy efekt jest taki :)





Może to nic specjalnego, ale wygląda inaczej niż zwykle i z całą pewnością zwraca w pewnym stopniu na siebie uwagę ;) Wiem, że muszę popracować nad precyzją ;) Stylem i kolorami nawiązuje troszkę do zbliżających się świąt gwiazdkowych :)
Jak Wam się podoba moje pierwsze "inne" mani ? Tylko szczerze proszę.

8 komentarzy:

  1. Śliczny lakier ;)
    Zapraszam na KONKURS u mnie ! :
    http://testujeiopisuje.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma piękny kolor i widziałam u znajomej na paznokciach, że był bardzo trwały! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak świątecznie. Pazurki wyglądają jak przypruszone świeżym śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe mani
    i zgadzam się z Ka Pe jak przypruszone śniegiem

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.