Zdrowy i gotowy do spożycia, czyli pełnowartościowy posiłek "beauty line - naturalne piękno".




Troszkę czasu minęło od momentu otrzymania słodkiej przesyłki, w której znalazłam produkty firmy ZPC Otmuchów z serii markowanej jako TO EAT - DR BARDADYN  ;) Dziś chcę się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat produktów, które otrzymałam. Dla przypomnienia, było to: musli wielozbożowe z owocami moreli, ananasa i papai oraz dwa pełnoziarniste batony musli z żurawiną i czerwoną porzeczką :) Zainteresowanych zapraszam do dalszej części notki ;)

Na początek nadmienię, że otrzymane produkty to seria beauty line - naturalne piękno. Zostały stworzone z myślą o osobach dbających o zdrowie i urodę. 

Producent o serii beauty line pisze:
Składniki użyte w produkcji zostały tak dobrane, by zawierały dużą ilość substancji odżywczych, naturalnych witamin, mineralnych i błonnika. Seria Beauty Line to cenne źródło składników odżywczych mających korzystny wpływ na wygląd skóry (witamina PP, cynk, miedź), włosów i paznokci (cynk) oraz pomagających w utrzymaniu prawidłowej pigmentacji włosów (miedź). W procesie produkcji zastosowano przede wszystkim naturalne składniki, bez dodatku aromatów, barwników czy substancji wzbogacających.
Dzięki specjalnej kompozycji pełnoziarnistych zbóż oraz wysokiej zawartości niezwykle wartościowych pod względem odżywczym suszonych owoców, powstały produkty szczególnie cenne dla osób dbających o szczupłą sylwetkę i urodę. Ich regularne spożywanie dostarcza organizmowi wybranych składników odżywczych, a jednocześnie pozwala unikać pułapki pustych, bezwartościowych kalorii, które są powodem otyłości i rozwoju  schorzeń cywilizacyjnych. 
Każdy produkt z tej serii, to świetny pomysł na pełnowartościowy posiłek, który dostarczy energii na wiele godzin i będzie równocześnie doskonałym elementem codziennej diety. Szybko zaspokoi głód zapewniając organizmowi wysokie dawki niezbędnych substancji odżywczych, a przy zachowaniu zrównoważonego sposobu żywienia i zdrowego trybu życia, może zastępować tradycyjne danie.

A więc najpierw będzie o tym ;)
 

Musli wielozbożowe z owocami moreli, ananasa i papai

Receptura musli została opracowana na bazie kompozycji pełnoziarnistych zbóż oraz owoców moreli, ananasa i papai. Produkt posiada wysoką zawartość naturalnych składników: błonnika pokarmowego, miedzi i tiaminy, jest również źródłem żelaza, cynku, magnezu i witaminy B6 i niacyny. Cynk jest konieczny do zachowania zdrowej skóry, włosów i paznokci, witamina PP uczestniczy w utrzymaniu odpowiedniej struktury i funkcji skóry oraz aktywuje mikrokrążenie skóry głowy a miedź pomaga w zachowaniu prawidłowej pigmentacji skóry i włosów. Błonnik pokarmowy jest niezbędnym składnikiem codziennej diety.
Musli Beauty line to świetny pomysł na pożywne i zdrowe śniadanie dla całej rodziny. Dostarcza energii na wiele godzin będąc jednocześnie wspaniałym uzupełnieniem codziennej diety w wiele witamin i składników odżywczych.






Kilka słów ode mnie ;)
Fioletowy kartonik a w nim torebka z musli. Nawet bez otwierania pudełka widać, co znajduje się w środku - dzięki dwóm okienkom może zajrzeć "do środka" ;) Musli jest różnorodne, można znaleźć nie tylko wiele kształtów ale i kolorów. Znajdziemy w nim: owoce: "drobne kostki" i "średniej wielkości wiórki" oraz zboża pod postacią "płatków", "chrupek" i "ziarenek" ;) 





Musli to może niektóre z Was zaintrygować, ponieważ w odróżnieniu do wszystkich innych mi znanych jest mało słodkie, a nawet bym powiedziała, że wcale nie ma w sobie słodyczy, prócz napotkanych owoców. Powiem szczerze, że bardzo mi taka wersja odpowiada. Co dla mnie ważne, musli to nie mięknie pod wpływem mleka - jest ciągle chrupiące i smaczne nawet gdy nieoczekiwanie zadzwoni domofon i trzeba przestać konsumować ;) Musli jest idealne również na sucho jak i z dodatkiem jogurtu naturalnego. 
Takie śniadanie jest bardzo w moim guście, lubię zjeść szybki i treściwy posiłek, który da mi wiele energii i na długo zaspokoi mój głód. Uwielbiam to musli i chętnie poznam jego "brata bliźniaka" ;)

A teraz o nim :)


Pełnoziarnisty baton musli z żurawiną i czerwoną porzeczką

Receptura oparta została na bazie mieszanki różnych gatunków zbóż, owoców żurawiny i czerwonej porzeczki, dzięki którym baton charakteryzuje się wysoką zawartością naturalnego błonnika pokarmowego -  niezbędnego składnika codziennej diety, dającego przez długi czas uczucie sytości.
Baton musli Beauty line to idealna przekąska, która szybko dostarczy energii na dłuższy czas w każdych warunkach - w pracy, w domu, podczas wyjazdu i w szkole.





Kilka słów ode mnie ;)
Batonik znajduje się w przezroczystej foli - od razu można zauważyć jaki "jest bogaty" :)
Nie owijając w bawełnę od razu powiem, że jest to najsmaczniejszy baton musli jaki miałam okazję bliżej poznać. Ten pełnoziarnisty batonik jest naszpikowany ziarnami zbóż oraz owocami żurawiny i czerwonej porzeczki, choć tak naprawdę owoców w stosunku do zbóż jest mało, ale wystarczająco na tyle aby móc rozkoszować się ich smakiem i aromatem. Baton smakował wyśmienicie, nie tylko mnie ale również mojemu synkowi. Jedyne co mogę powiedzieć na minus, to to, że baton jest za mały ;) Jedna porcja skutecznie zaspokoi głód, ale oczy i buzia chce jeszcze tej pyszności :D




Uwielbiam te produkty, posmakowały mi od pierwszego kęsa, skutecznie "karmią mnie" i powodują, że nie szukam już dodatkowych kalorii w postaci ogromnej ilości słodkości między posiłkami.

Znacie te produkty, co o nich sądzicie ?

2 komentarze:

  1. Musi być smaczne:) Chociaż z mlekiem u mnie by nie przeszło hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. kupuje podobne batony w biedronce :D myślę że te również by mi zasmakowały ^^

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.