Wyniki konkursu "Mega Krzem czy Bratek Plus ?"




Konkurs się skończył, więc pora ogłosić wyniki :)
Zanim to zrobię nadmienię tylko, że zgłosiło się Was bardzo mało, troszkę mnie to smuci, być może większe zainteresowanie wzbudzają w Was kosmetyki, których chyba każda kobieta nigdy nie ma ich za dużo ;)
Jeśli znajdę "jakąś okazję" to taki konkurs zorganizuję i wtedy się przekonam "co Was kręci" ;) 

Wracając do konkursu z suplementami Mega Krzem i Bratek Plus to bilans jest taki: 
do konkursu zgłosiło się 7 osób, z czego jedna osoba wygrała wybrany suplement diety na innym blogu (Malinowa Chatka - dziękuję Ci bardzo za tą informację i jeszcze raz gratuluję) a trzy inne osoby przysłały zgłoszenie nie spełniające warunków regulaminu (Regulamin pkt. 12 b). Reszta zgłoszeń była prawidłowa.

Wybór więc nie był trudny i to w sumie tylko formalność :) Informuję, co następuje:

Mega Krzem otrzymują:

Bratek Plus otrzymuje:

Gratuluje Wam serdecznie i czekam na zwrotne wiadomości - maile już do Was poszły ;)
Tym, którym się nie udało życzę powodzenia przy najbliższym konkursie ;)



10 komentarzy:

  1. Gratulacje i czekam na kolejne konkursy. A Bratka nie chciałam, bo jakoś boję się go.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki raz jeszcze :) mail wysłany

    OdpowiedzUsuń
  3. ehhh... nom nie doczytałam tego o tych 2 miesiącach :/ moja wina :/

    OdpowiedzUsuń
  4. juuhuuu!!! udało się :) super
    dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie spełniałam warunków, ale reklamowałas mi rozdanie u mnie na blogu, więc myślałam, że mimo to się łapię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, wprowadziłam w błąd nie tylko Ciebie, ale również siebie. Dziś sprawdzając wnikliwie kandydatury dopatrzyłam się, że Twój blog jest za młody niestety. Szkoda ... następny konkurs będzie "dla każdego - młodego i starego" ;) Pozdrawiam

      Usuń
  6. gratulacje dla zwycięzców :) a czy w Twoich konkursach mogą brać udział tylko 'blogspotersi'? ;d
    littlemissfun.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie tylko !
      Zapraszam i Ciebie do siebie ;)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.