Testowanie: Zestaw kosmetyków Eveline Cosmetics od bangla.pl !




Pragnę się z Wami podzielić informacją, która dała mi mnóstwo radości!
Jakiś czas temu informowałam Was o możliwości przetestowania wielkiego zestawu kosmetyków Eveline Cosmetics, o - dokładnie TUTAJ ;)
I nie zgadniecie ... udało mi się zakwalifikować i otrzymam ten zestaw do testów !!!

Już nie mogę się doczekać, wszystkie kosmetyki wchodzące w skład zestawu to dla mnie nowości, więc z tego tytułu moje zniecierpliwienie do bliższego ich poznania jest jeszcze większe ;)
Jak tylko je otrzymam zaprezentuję Wam je z bliska, a w swoim czasie pojawią się również recenzje.



6 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Ja również jestem w szczęśliwej 16 i ogromnie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, też jestem w 16 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też znalazłam się w 16 szczęśliwców :D
    Już nie mogę doczekać się testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;)

    Dziękuje za miły komentarz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, niezły zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.