Skrzynka pocztowa: Seni Lady




Ten post jest powiązany z TYM.
Właśnie otrzymałam swoją próbkę Seni Lady ;)
Zobacz jak to wygląda ;)


Próbki zapakowane w papierowym etui :) Swoją drogą nawet ładny kolor i motyw ma to etui ;)


Informacje dla potencjalnej klientki znajdują się wewnątrz opakowania ;)





Dodatkowo otrzymałam "liścik" - witaj w gronie zadowolonych użytkowniczek Sani Lady ! ;)



A tak są "umieszczone" Sani Lady ;)


A prezentują się tak ;)
Senia Lady Mini Plus





Seni Lady Comfort Micro




Koniec prezentacji produktowej ;)

Jeśli chcesz zamówić próbkę dla siebie lub kogoś znajomego wejdź TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. W miniaturce wyglądało to na jakąś cekinkową torebkę heh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie tak pomyślałam :) Fajny kamuflaż ;) :)

      Usuń
  2. Też byłam pewna, ze to jakaś malutka kosmetyczka.
    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszym zdjęciu wygląda to jak kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na rozdanie na http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html DO WYGRANIA WYBRANA PARA BUTÓW!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.