Skrzynka pocztowa: Uwaga, zrzucam ... ... ... ... pieczywo Granex :)




Jakiś czas temu zgłosiłam się do przetestowania i bliższego poznania pieczywa firmy Granex. Zapomniałam o tym do czasu, kiedy to odwiedził mnie listonosz z przesyłką. 

W kartonie znalazłam 6 opakowań pieczywa. 


Pieczywo jest bardzo smaczne i to nawet bez dodatków, a z dodatkiem serów, wędlin czy słodkich dżemów, konfitur i miodów jest czymś znakomitym. Jeśli jeszcze nie jadłyście tego pieczywka spróbujcie koniecznie !
Zachęcam do zaglądania na facebook`owy profil Granex :)  KLIK!

4 komentarze:

  1. Granex jest wyśmienite i warto stosować :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super; teraz to nie masz wyjścia hehehe zrzucaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.