Skrzynka pocztowa: Paczka od uroda i zdrowie :)



Witajcie !
Dziś poniedziałek, początek tygodnia a ja mam dla Was informację z piątku ;)
Otóż w piątek otrzymałam tą przesyłkę, zupełnie nie spodziewałam się jej, przynajmniej nie tak szybko ;)

Na początku zeszłego tygodnia, bodajże we wtorek otrzymałam informację z portalu uroda i zdrowie, że otrzymam do przetestowania płyn do płukania jamy ustnej. A konkretnie mówiąc produkt Sachol fresh :)
Zobaczcie jak się prezentuje obiekt moich testów :)



 

A na koniec miła niespodzianka :)
W ogromnym pudełku Poczty Polskiej znalazłam nie tylko płyn i list przewodni oraz zielone "piankowe wypełnienie przestrzeni". Pośród zielonych kształtów znajdowały się 3 czekoladki, które sprawiły uśmiech na mojej twarzy. Uwielbiam słodkości, a szczególnie Rafaello ;) Jednak nie mogłam się oprzeć pokusie i praktycznie w jednej chwili skonsumowałam dwie pozostałe ;)


Po konsumpcji przystąpiłam do pierwszego testu i powiem szczerze, byłam w szoku - "pozytywnym szoku" :) Ale o tym napiszę w osobnym poście przeznaczonym na recenzję tego płynu :)

A Wy znacie ten płyn do jamy ustnej ?
Jaki jest Waszym ulubionym ?

5 komentarzy:

  1. Jak miło, że dostałaś też czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go dostałam, bardzo dobry jest, niedługo go zrecenzuję :)
    A tych czekoladek też się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.