Skrzynka pocztowa: Makaron z Wieliczki :)




Wczoraj otrzymałam przesyłkę, w której znalazłam makarony :)
Makarony jedyne w swoim rodzaju, wyjątkowe, bo z Wieliczki :)

Uwielbiam makarony i moje dziecko również, co mnie bardzo cieszy :) Mogłabym je jeść 7 dni w tygodniu, 3 razy dziennie :)
W paczce znalazłam "Makaron Wielicki" w pięciu rodzajach :)


Poniżej znajdziecie informacje producenta o każdym z makaronów, który trafił w moje posiadanie;)

Makaron 4-jajeczny "NITKA CIENKA"
Nitki Cienkie Wielickie produkowane są tradycyjną metodą walcowaną, z najwyższej jakości kaszki makaronowej i semoliny (mąka z pszenicy durum) oraz ze świeżych jaj. Dzięki temu makaron nawet po bardzo długim czasie gotowania zachowuje swój kształt, jednocześnie przyrasta prawie 400 %.
Nie zawiera konserwantów i barwników.
Polecamy do: zup, sosów, potraw mięsnych

 

Makaron 4-jajeczny "WSTĘGA" 
Wstęgi Wielickie produkowane są tradycyjną metodą walcowaną, z najwyższej jakości kaszki makaronowej i semoliny (mąka z pszenicy durum) oraz ze świeżych jaj. Dzięki temu makaron nawet po bardzo długim czasie gotowania zachowuje swój kształt, jednocześnie przyrasta prawie 400 %.
Nie zawiera konserwantów i barwników.
Polecamy do: zup, sosów, zapiekanki serowe, warzywne, mięsne, łazanek, potraw mięsnych

 
Makaron 4-jajeczny "ZACIERKA"
Zacierki Wielickie produkowane są nowoczesną metodą tłoczenia przy użyciu wysokiego ciśnienia, z najwyższej jakości kaszki makaronowej i semoliny (mąka z pszenicy durum) oraz ze świeżych jaj. Dzięki temu makaron nawet po bardzo długim czasie gotowania zachowuje swój kształt, jednocześnie przyrasta prawie 400 %.
Nie zawiera konserwantów i barwników.
Polecamy do: zup, sosów, mleka

 
Makaron 4-jajeczny "LITERKI"
Literki Wielickie produkowane są nowoczesną metodą tłoczenia przy użyciu wysokiego ciśnienia, z najwyższej jakości kaszki makaronowej i semoliny (mąka z pszenicy durum) oraz ze świeżych jaj. Dzięki temu makaron nawet po bardzo długim czasie gotowania zachowuje swój kształt, jednocześnie przyrasta prawie 400 %.
Nie zawiera konserwantów i barwników.
Polecamy do: zup, sosów, potraw mięsnych

 
Makaron 4-jajeczny "ŁAZANKA"
Łazanki Wielickie produkowane są tradycyjną metodą walcowaną, z najwyższej jakości kaszki makaronowej i semoliny (mąka z pszenicy durum) oraz ze świeżych jaj. Dzięki temu makaron nawet po bardzo długim czasie gotowania zachowuje swój kształt, jednocześnie przyrasta prawie 400 %.
Nie zawiera konserwantów i barwników.
Polecamy do: zup, sosów, łazanek, potraw mięsnych


Sporo tego, prawda ? Mój synek gdy zobaczył jak układam "górę z makaronów" powiedział z zachwytem: "Ale duziooo !" :)


Makarony już wkrótce zostaną skonsumowane. Muszę tylko zastanowić się, który najpierw i z czym połączyć. ;) Marzy mi się domowy rosołek, makaronowe wstążki z serem na słodko, zupa pomidorowa z małym makaronem, sałatka makaronowa z kurczakiem i warzywami oraz ... łazanki :) 
Jak widać propozycji wiele i każdy makaron będzie grał rolę główną w którymś z wymienionych dań.
Wybór ciężki, ale jedno jest pewne, na pewno to wszystko zostanie zrealizowane ;) ... dobrze, że przede mną weekend ;) 

Was chyba nie muszę pytać czy lubicie makaron, prawda ? Chyba nie znam osoby, która nie jada makaronów ;)

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że pierwszy raz widzę i słyszę makaron tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. a dostalas je w ramach wspolpracy czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te makarony:) mój synek uwielbia makarony! Mógłby je jeść cały czas, jak ty:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak wypadnie testowanie, bo wyglądają rewelacyjnie. Ja tez dostałam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.