Skrzynka pocztowa: Mała czarna a w dodatku z daleka ;)




Byłam dziś w mieście pozałatwiać kilka spraw i jak wróciłam zobaczyłam na trawniczku paczuszkę, która na pierwszy rzut oka wyglądała troszkę podejrzanie, być może przez niecodzienną kopertę w kolorze czarnym ;) Taka "mała czarna paczka" nie wiadomo skąd i co w sobie ukrywa ;) Kiedy tylko spojrzałam na nadawcę wiedziałam już co i od kogo kryje się w środku :)

W tamtym tygodniu, dokładnie chyba w środę - ostatnio coś mnie pamięć zawodzi i często dodaję "chyba" ;) - przez przypadek dowiedziałam się o pewnych promocjach cenowych, które to były w Drogerii Hebe. Z racji tego, że takowej w bliskiej okolicy (a nawet i tej dalszej) nie posiadam skorzystałam z uprzejmości Moniki i za jej pośrednictwem zakupiłam 2 rzeczy :) Oczywiście każda w promocyjnej cenie :)
Zobaczcie co też takiego mam nowego w swojej kosmetyczce: )


Głównym sprawcą tych promocyjnych zakupów był Glicerynowy skoncentrowany krem do rąk i paznokci Glicerini Bio Oliwka + Masło Karite z firmy Eveline Cosmetics. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, ponieważ cena za ten krem to 4,99 :)


Jednak do zakupionego kremu przy kasie dokładano całkowicie za darmo Profesjonalny preparat do usuwania skórek "Miekkie i zadbane skórki" również firmy Eveline Cosmetics. Cena regularna w różnych drogeriach bez promocji waha się w przedziale 10-13 zł :) Jak widać taka promocja to "złota promocja" :D


Dodatkowo, przy okazji oczywiście ;) zakupiłam dla mojego małego brzdąca pastę do zębów bobini wraz z szczoteczką - gratis ;) Koszt zestawu to 4,99 :D Tej pasty jeszcze nie używaliśmy, jestem ciekawa jak się sprawdzi i jak szybko się skończy ;)

Dodatkowo w paczce znalazłam od nadawcy "małej czarnej koperty" próbkę kremu Eucerin Hyaluron Filler, Krem na dzień do skóry normalnej i mieszanej. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi na mojej skórze. Monia używa i z tego co zauważyłam w jej postach blogowych jest bardzo zadowolona. Zajrzyjcie sami i poczytajcie co też o nim Majajula myśli :D - KLIK!



Monia - dziękuję Ci serdecznie za okazaną pomoc w "łowieniu okazji na odległość" :D Mam nadzieję, że w przyszłości będę mogła jeszcze skorzystać z takowych promocji i zakupów na odległość :D

Za jakiś czas z całą pewnością zaprezentuję bliżej tutaj te kosmetyczne produkty.

A teraz mam pytanie, używacie tych produktów z Eveline Cosmetics, albo tego kremu Eucerin ?
Jakie są Wasze odczucia ?

4 komentarze:

  1. Kochana cieszę się, że mogłaś także skorzystać z tej promocji.
    ja krem używam od kilku dni i jestem nim zachwycona. Ma lekką przyjemną konsystencję i wchłania się błyskawicznie.
    pasta Bobini to ulubiona moich dziewczyn, za smak, i za smoka na opakowaniu.
    A krem dla mnie bomba, mam nadzieję że i Tobie podpasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna koperta rzeczywiście wygląda dość przerażająco:) Ważne, że zawartośc okazała się przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych produktów. Promocja krem do rąk + preparat do skórek bardzo fajna, szkoda, że o niej nie wiedziałam - też bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.