Skrzynka pocztowa: Kosmetyki z drogerii Inermis.pl



Jakiś czas temu, zupełnie przypadkiem, trafiłam na stronę drogerii internetowej Inermis.pl, której nigdy wcześniej nie znałam i nie miałam okazji odwiedzać. W drugim tygodniu listopada otrzymałam paczuszkę z kosmetykami dla siebie i mojego dziecka :) Paczka była profesjonalnie zabezpieczona i moje kosmetyki dotarły całe i zdrowe. A co było wśród nich ? Zainteresowanych zapraszam do dalszej części notki :)



W moje posiadanie trafiły:
1) Dax Cosmetics, Perfecta Effect Mat, Krem intensywnie matujący na dzień SPF 6


2) Dax Cosmetics, Perfecta Effect Mat, Krem zwężający pory na noc


3) Flos-Lek, SOPELEK - Krem do pielęgnacji delikatnej skóry dzieci i niemowląt


4) Farmona, Fresh&Beaty, Oliwkowe masło do ciała


5) Bell, Cienie do powiek Fasion Color Quattro + Baza 

nr 402

nr 409

Tak prezentują się moje nowe zdobycze ;) Jak Wam się podobają ?
Za jakiś czas podzielę się swoją opinią na temat tych kosmetycznych dla mnie nowości ;)
A Was zachęcam do zapoznania się z ofertą tej drogerii, być może i Was coś zaciekaw.
A przy okazji, znaliście wcześniej ten sklep ?

2 komentarze:

  1. Masło może być super i ten krem dla dzieci. Ciekawe, czy Perfecta rzeczywiście będzie matowała? Fajna paczka :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobycze cudne... a cienie mnie zachwyciły najbardziej...:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.