Skrzynka pocztowa: Kosmetyki Venita




Jakiś czas temu nawiązałam kontakt z firmą Venita. Jakoś w środku tygodnia otrzymałam paczkę z kosmetykami, które pojawią się w późniejszych postach w celu prezentacji ;)
Póki co zapraszam na szybki przegląd co też takiego otrzymałam :)

1. Venita Glamour mascara X-treme lenght - Wydłużający tusz do brwi i rzęs.


2. Extreme shine Vivien Błyszczyk do ust nr 604


3. Lakier do paznokci Venita Glamour nr G05


4. Lakier do paznokci Venita Glamour nr G21


5. Lakier do paznokci Daily Color nr D19


6. Venita Arctic Natural Care - Krem do rąk regenerujący z masłem karite.


Tak oto wyglądają moje kosmetyki. Będę testować i za jakiś czas zdam Wam relację jak się spisują :)
Już mogę wam zdradzić, że krem do rąk jest rewelacyjny !
A Wy znacie te kosmetyki ?

5 komentarzy:

  1. Już sam skład kremu jest bardzo obiecujący :))) Bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się na moich dłoniach. Zwróciłabym uwagę jeszcze ewentualnie na błyszczyk :-) Powodzenia w testowaniu i czekam na wrażenia. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne kosmetyki od nich (tylko inne kolorystycznie). Krem do rąk ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem działania kremu do rąk i trwałości lakieru nr G05, bo kolor wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw do testów, krem z masłem Karite może być dobry.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.