Skrzynka pocztowa: Kolorowa odżywka do paznokci Micro Cell




W dniu dzisiejszym otrzymałam swoją kolorową odżywkę do paznokci firmy Micro Cell. 
Moje oczekiwanie na nią wydawało się być wiecznością (choć wcale długo nie trwało), ... na szczęście już ją mam i zdążyłam już ją nałożyć na paznokcie a tym samym zaczęłam testowanie.

 
Producent informuje nas o cechach charakterystyczny tej odżywki tak:
- Chroni przed wysuszeniem oraz utratą elastyczności,
- Wspiera naturalny wzrost paznokci,
- Zapewnia doskonały efekt kryjący,
- Chroni przed przedwczesnym odpryskiwaniem,
- Daje piękny połysk i trwałość.


Cieszy mnie ogromnie fakt, że odżywka ma "swój" kolor i moje paznokcie mogą być kolorowe nawet w okresie "terapii wzmacniającej" :)
"Moja" odżywka jest w kolorze Sandy Beach i prezentuje się tak :)


Jak Wam się podoba ?
Za jakiś czas zdam Wam relację jak się spisuje :)
Miałyście już kiedyś kolorową odżywkę do paznokci ?

13 komentarzy:

  1. Świetne:) Kolorek i odżywka w jednym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi w jednej buteleczce jest odżywka i śliczny kolor. :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor, zazdroszczę takiego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testować możesz i Ty. Wystarczy odwiedzić Douglasa :)

      Usuń
  3. Zapraszam do zabawy - zostałaś otagowana http://camille-beauty.blogspot.com/2012/11/liebster-blog_13.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że to i odżywka i za razem kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek :) miły dla oka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie krzykliwy i pasujący nawet do dresowych spodni ;)
      Lubię mieć kolorowe paznokci, lubię odżywki i dresy też lubię ;)

      Usuń
  6. bardzo ładny kolor :) moja jedyna kryjąca odżywka miała biały kolor i prezentowała się całkiem całkiem ;) a gdzie kupiłaś tę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj odżywki w Douglasie !
      Tylko tam są one dostępne :)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.