Skrzynka pocztowa: Aloes Wax od Pilomax :)




Na początku tygodnia odebrałam paczkę pocztową od firmy Pilomax. Kartonowe pudełko z logo firmy wywołało na mojej twarzy uśmiech od ucha do ucha. Gdy otworzyłam paczuszkę ukazał się ...
prezencik ;)


Ozdobna zielona flizelina przewiązana zieloną wstążeczką z logo firmy a w środku ... mnóstwo wypełniacza do paczek ;) i Ona - najważniejsza i wyczekiwana przeze mnie Maska do włosów Aloe Wax :) 


 ...a  wraz z nią próbki innych produktów :)


Poniżej przedstawiam Wam maseczkę Aloe Wax.


Moje włosy przetłuszczają się, mam nadzieję, że maska sprosta ich wymaganiom i się sprawdzi.
Zabieram się za jej stosowanie i za jakiś czas podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami na jej temat.

A Wy stosujecie jakieś maski do włosów ?
Znacie ten produkt ?


2 komentarze:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.