Recenzja: Venita Glamour i Daily Color, czyli szybki przegląd lakierów do paznokci :)




Dziś szybka notka poświęcona paznokciom w kolorowym wydaniu, a konkretniej mówiąc: "Venita - wydanie główne" :) Jakiś czas temu otrzymałam do bliższego poznania 3 lakiery tej firmy. W moje ręce trafił lakier z kolekcji Daily Color oraz dwa lakiery z kolekcji Glamour.

Cała lakierowa trójka prezentuje się tak :)
Venita Glamour: zielony (G05), transparentny złoty - brokatowyG21), Daily Color - szary/siwy (D19).


Lakiery znajdują się w ładnych buteleczkach o pojemności 10ml, których dno jest dosyć grube. Oprawki pędzelka są w klasycznym czarnym kolorze. Pędzelki w tych dwóch wersjach różnią się od siebie. Wersja Glamour posiada szeroki pędzelek, którym można prawie błyskawicznie pokryć całą płytkę paznokcia kolorowym lakierem, natomiast w wersji Daily Color jest pędzelek standardowy - długi, cienki i nie sprawiający absolutnie żadnych problemów podczas malowania. Konsystencja lakieru jest typowa, choć raczej ciut rzadsza niż zwykle to bywa. Jeśli chodzi o krycie polecam nakładanie dwóch warstw, wtedy lakier wygląda bardzo ładnie i uzyskuje się rzeczywisty, głęboki kolor bez smug, prześwitów i innych nielubianych efektów. Co dla mnie ważne lakiery mają piękny połysk, idealnie odbijają światło. Jeśli chodzi o trwałość tych lakierów to do trzech dni wytrzymują bez zarzutu, aczkolwiek można zauważyć starte końcówki paznokci. Szeroka gama kolorystyczna tych produktów zachęca do częstej zmiany kolorów, więc nie powinno to stanowić problemu ;) Lakiery wysychają w typowym czasie. 

 Daily Color D19



Venita Glamour G05




Venita Glamour G21



Venita Glamour G21 w towarzystwie bazowego MiniMAX Quick dry & long lasting nr 601


I jak Wam się podobają moje pazurki z lakierami Venita ?

Na koniec prezentacja lakierów w innej formie ;) Robienie "takich" zdjęć sprawiło mnóstwo radości nie tylko mnie, ale i mojemu pomocnikowi, który to mógł obracać buteleczki do góry nogami i czekać, aż troszkę lakiery wypłynie ;)


Jestem zadowolona z tych lakierów i z chęcią przygarnęłabym jeszcze inne kolory, aby zwiększyć swoją kolekcję ;)
Znacie te lakiery - macie, używacie ? ;)

10 komentarzy:

  1. Jak można było zmarnować taki piękny lakier? ;p
    littlemissfun.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, ubyło go mało i ciągle cieszy oczy nie tylko moje, ale i innych :)

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że ta marka ma też lakiery w ofercie. Podoba mi się ten zielony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne lakiery i ciągle tylko mi żal, że nie mogę jeszcze malować pazurków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu nadejdzie dzień, że i Ty pomalujesz pazurki swoje :)

      Usuń
  4. Śliczny ten złoty, a zdjęcia z wylanymi lakierami genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoty ślicznie wygląda z każdym innym kolorem, oczywiście w umiarze ;)
      Cieszę się, że fotka z rozlanym lakierem się podoba :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten kolorek Venita Glamour G05
    <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.