Recenzja: Venita - Arctic Natural Care Regenerujący krem do rąk z masłem Karite.



W okresie jesienno-zimowym w moim domu pojawia się wiele kosmetyków przeznaczonych do stosowania przy niesprzyjających warunkach pogodowych tj. wiatr, deszcz, chłód, mróz. Wybieram takie kosmetyki, które to mają nawilżyć i zabezpieczyć skórę przed tymi niekorzystnymi czynnikami. Chyba w tym "ekstremalnym" okresie najwięcej w mojej domowej kosmetyczce przewija się kremów do rąk. Dodatkowo mam swojego rodzaju "manie częstego ich mycia" co nie sprzyja im zupełnie - jesienią i zimą moje dłonie strasznie przesuszają się i wymagają szczególnej pielęgnacji.

Jednym z kremów do rąk, które obecnie znajdują się w moich zasobach jest krem z linii ARCTIC Natural Care firmy Venita, a dokładniej mówiąc jest to regenerujący krem do rąk z masłem Karite :)


Intensywnie regenerujący krem do rąk zawiera D-Pantenol, masło Karite bogate w alantoinę, trójglicerydy, witaminę E oraz prowitaminę A.


Krem ten jest w miękkiej tubie z zamykaniem "na klik", które wręcz uwielbiam. Bez problemu można szybko otworzyć, wycisnąć, zamknąć (kliknąć ;) i rozsmarować krem. Bez stresów i dodatkowych nerwów, kiedy to zakrętka lubi wypaść akurat ie w tym momencie, np. w autobusie ;) Tubkę stabilnie stawiamy "do góry nogami" dzięki czemu krem spływa do nakrętki i zawsze jest w gotowości. Jego pojemność to 75g. 

Jeśli chodzi o zapach kremu to jego nuta jest delikatna lecz zarazem niepowtarzalna i wyjątkowa. Dotychczas nie miałam kremu do rąk o takim zapachu, lubię się nim rozkoszować i cieszy mnie to, że jest wyczuwalny jeszcze długo po aplikacji.


Konsystencja kremu jest dosyć gęsta, aczkolwiek nie sprawia najmniejszych problemów podczas wcierania w dłonie. Skóra nie bieli się, natomiast zyskuje wyraźną ochronę i można natychmiast wyczuć aksamitną warstwę, która pokrywa dłonie, jednocześnie je wygładza, odpowiednio zabezpiecza, a przede wszystkim silnie nawilża niwelując uczucie suchości i szorstkości dłoni.

Dla miłośników składników poniżej fotka z szczegółowym ich wykazem ;)


Podsumowując: krem jest przyjemy w stosowaniu i co najważniejsze jest bardzo skuteczny ! Moje dłonie dzięki temu kremikowi są niesamowicie miękkie i delikatne jak za dotknięciem różdżki. :)

Szczerze Wam polecam ten krem. Jedyne co mnie martwi to fakt, że nie widziałam go w żadnej większej drogerii. Chyba muszę odwiedzić te mniejsze i jeśli go znajdę, to zrobię większy zapas, gdyż jest rewelacyjny. Z ogromną chęcią wypróbowałabym również jego "brata bliźniaka" - ochronny krem do rąk z oliwą z oliwek. Ciekawi mnie jak pachnie i czy również jest tak świetny w działaniu jak ten ;)

Znacie te kremiki do rąk ?

4 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy tego kremu do rąk, wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze względu na obecność w tym kremie masła Karite bardzo chętnie chciałabym go wypróbować :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale wydaje się bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale chętnie bym wypróbowała ten krem :)
    littlemissfun.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.