Recenzja: Skoncentrowany, glicerynowy krem do rąk i paznokci Glicerini "Bio Oliwka + Masło Karite" od Eveline Cosmetics !



Jeśli jeszcze nie znacie tego kremu, koniecznie kupcie go ! Jest rewelacyjny w działaniu, sprawia, że skóra dłonie natychmiast staje się miękka, aksamitna i gładka, paznokcie i skórki są odżywione i wyglądają na bardzo zdrowe!


Krem jest w miękkiej tubie o pojemności 100ml. Posiada zakrętkę, na której stawiamy kremik - dzięki temu zawsze w szybki i błyskawiczny sposób nasz krem jest gotowy do bezproblemowej aplikacji nawet wtedy, gdy jest już jego resztka. Szczerze powiem, że wolę zamykania typu "klik", ponieważ są praktyczniejsze.


Konsystencja kremu jest gęsta aczkolwiek oscyluje w kierunku rzadkiej ;) Krem pod wpływem ciepłoty ciała potrafi "zjechać" z dłoni, kiedy to zastanawiamy się zbyt długo nad tą czynnością ;)
Zapach kremu jest śliczny, aczkolwiek nie należy do intensywnych. Jest wyczuwalny kiedy przykładam dłonie do twarzy, bardzo mi się on podoba.


Po aplikacji dłonie są w błyskawiczny sposób nawilżone, nie lepią się i nie mają na sobie tłustej warstwy. Krem wchłania się w oka mgnieniu. Każda aplikacja jest przyjemnością. Paznokcie i skórki wyraźnie są odżywione i w znacznie lepszej kondycji niż przed stosowanie tego kremu.

Poniżej fotki z opisem i składem ;)



Uwielbiam ten krem. Obecnie to mój numer 1.
Z chęcią zaopatrzę się w inne wersje kremu z serii bio od Eveline Cosmetics :)

A Wy znacie ten krem, lubicie go ?

2 komentarze:

  1. Oglądałam go nie raz :) Bardzo podoba mi sie opakowanie i graficzna oprawa, jest bardzo nowoczesna! Próbowałam inny krem z tej serii i był bardzo przyjemny. Jak będzie możliwość i po ten sięgnę! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.