Recenzja: Odziej nóżki w kolor, czyli rajstopy firmy Sara idealne nie tylko na jesień ;)




Witajcie :)
Dziś przychodzę z szybką recenzją rajstop firmy Sara.
Prawdą jest, że troszkę czasu minęło od momentu gdy dostałam te rajstopy. Z racji tego, że było wtedy jeszcze ciepło, pogoda rozpieszczała nas, to nie zakładałam ich, ponieważ nie było takiej potrzeby, ani okazji. Jednak teraz pogoda sprzyja ubieraniu tej części garderoby, więc nadeszły dni, kiedy założyłam rajstopki ... i choć jesień to pora roku, która może skutecznie zniechęcić niektóre z Was do "pokazywania" swoich nóg, chociażby przez kapryśną pogodę - trochę słońca, trochę deszczu, między czasie wiatr wieje ... ;) uważam, że warto chociażby raz w tygodniu zrobić sobie dzień spódnicy z kolorowym akcentem na nóżkach w postaci rajstop ;) Jeśli chcecie zobaczyć moje nóżki odziane w te rajstopki zapraszam do lektury ;)

Od producenta otrzymałam 2 pary rajstop:
1) Marita, Rajstopy z microfibry 60DEN, kolor Baltico
2) Marika, Rajstopy półmatowe 15DEN, kolor Jeans

Na poniższych fotkach starałam się Wam pokazać jak prezentują się rajstopki. 
Bardzo proszę o wyrozumiałość, zdjęcia amatorskie, robione samodzielnie w niesprzyjających domowych warunkach ;) 

Rajstopy Marita idealnie dopasowują się do sylwetki, dzięki czemu pięknie się prezentują. Są miłe w dotyku i komfortowe w noszeniu. Kolor jest głęboki i 'zauważalny', z całą pewnością wzbudza zainteresowanie i znakomicie nadaje się na jesienne dni.





Rajstopy Marika są gładkie, półmatowe i idealnie przylegają do ciała. Choć są cienkie wydają się niesamowicie mocne i trwałe. Kolor Jeans jest wyjątkowy i ślicznie się prezentuje.






Rajstopy są świetne jakościowo i nade wszystko są wytrzymałe. Szeroka gama kolorków pozwoli każdej z Was wybrać coś pod swój gust i strój. Ja z ogromną chęcią zaopatrzę się w kolejne kolorki i inne modele.
Muszę przyznać, że rajstopy firmy Sara dobrze się noszą i jestem z nich ogólnie zadowolona. Jedynie mam zastrzeżenie do rozmiaru, ponieważ powinnam mieć "3" a dostałam "2", jednak mimo tej różnicy pasują na mnie, choć wolałabym ciut większe ;) wtedy miałabym pewność, że są odpowiednio dobrane i nie muszę myśleć czy przypadkiem ... ;) Ale póki co, nie było przypadku - rajstopki są godne uwagi.

Jak Wam się podobają moje nóżki odziene w te rajstopki ? ;)
Znacie tą firmę pończoszniczą ? :)

1 komentarz:

  1. Oj tak nie ma nic gorszego niż przy małe rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.