Przetestuj: Krymskie Błoto Wulkaniczne




Jako dziecko uwielbiałam bawić się błotem ;) Wiadomo, nie takim przeznaczonym do pielęgnowania urody, lecz tym "podwórkowym" :) Jednak do dnia dzisiejszego lubię stosować wszelkie maseczki, również te błotne. Dlatego też już zgłosiłam swoją kandydaturę do bliższego poznania i przetestowania tego cuda. Chcę przekonać się jaka jest siła Natury :)
Zgłoś się i Ty !

Wszystkie szczegóły znajdziesz TUTAJ!
Pamiętaj ! Zgłaszać się można do 30 listopada 2012 r.
Powodzenia !

3 komentarze:

  1. Mi odesłali już meila, że wysyłają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taplanie się w błocie to chyba każde dziecko lubi...:)
    A dorośli muszą nieźle płacić za takie błotko upiększające...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. HM... chciałam sie cała wysmarować , a tu tylko mały pojemniczek przyszedł :/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.