Mój zakup: Kalendarz na rok 2013 już mam !




Co roku o tym czasie w różnych gazetach kobiecych pojawiają się kalendarze jako "gazetowy dodatek". 
I jak tytuł postu mówi zakupiłam już taki "gazetowy" kalendarz na 2013 rok. A wybrałam ten, który ukazał się wraz z miesięcznikiem Claudia.


Moje preferencje co do kalendarza są określone i nie zmieniają się już od dobrych kilkunastu lat.
Mój kalendarz musi:
- być prosty, bez zbędnych "tematycznych" nowinek
- mieć układ tygodniowy, abym mogła globalnie planować "co i jak"
- posiadać przegląd miesięczny, dla szybkiego wychwycenia ważnych dat, które zapiszę już wkrótce
- mieć sztywną okładkę
- obowiązkowo mieć "zakładkę" w formie sznureczka ;)
- mieć rozmiar taki, aby zmieścił się w każdej mojej torebce, nie za mały abym nie musiała go szukac na jejdnie, ale i nie za duży, nie za ciężki, abym chętnie z nim podróżowała i w razie "w" miała możliwość zapisania ważnych spraw ;)
- posiadać miejsce na adresy i dodatkowe notatki
- mięć "to coś" co zwraca moją uwagę na niego już w pierwszej chwili.

Te wszystkie cechy znalazłam właśnie w tym kalendarzu od Claudii :)
Zobaczcie jak wygląda, być może któraś z Was skusi się na niego :)

Okładka przyciąga wzrok - wężowa skórka nadaje niecodzienny charakter. I choć z natury jestem nieufna w stosunku do węży to ten wzór wydaje mi się przyjazny ;)


W środku prezentuje się tak :)




Dodatkowo w gazecie znalazłam katalog Yves Rocher. Są niezłe promocje na niektóre kosmetyki, ale czy się skuszę ... zobaczę ;) Być może "prezenty gwarantowane" przemówią do mnie i zamówię coś w ramach świątecznych prezentów ;)
 


A Wy już macie swój kalendarz na Nowy Rok 2013?
Jakie preferujecie - małe czy duże, z kolekcji limitowanej czy ogólnodostępne  ?

6 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem tej gazety z tym kalendarzem :) I nie wiem czemu nie kupiłam go...a mogłam eh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj, może jeszcze gdzieś są.
      Ja go polecam :)

      Usuń
  2. nie posiadam jeszcze :) u mnie kalendarz moze miec tylko 3 strony :) układ miesieczny i starczy he he

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej odpowiada kalendarzyk z Twojego Stylu, dobrze, że napisałaś ten post, muszę jutro pędzić do Empik-u.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędź i koniecznie pokaż co kupiłaś ;)
      Ten z Twojego Stylu jest na spirali - ja nie lubię takich :(

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.