Mój Synek testuje: MAM Sport Cup, czyli sportowy kubek niekapek :)



Dziś notka z cyklu "Mój Synek testuje" :) Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę z produktami firmy MAM i tak naprawdę wszystkie są już przetestowane i mamy (Ja i mój Synek) wyrobioną opinię na temat każdego z nich. Dzisiaj "pod lupę" idzie sportowy kubek niekapek :)

MAM Sport Cup
Na stronie producenta możemy przeczytać o tym produkcie:
Wyjątkowy kubek, który jest łatwy w trzymaniu, a jego innowacyjna przykrywka zapewnia odpowiednią higienę podczas picia – zwłaszcza poza domem
* Nie przecieka dzięki opatentowanemu systemowi zaworów
* Łatwy w trzymaniu dzięki uchwytowi antypoślizgowemu
* Unikalny, zakrzywiony kształt
* Przyjemne dla oka wzornictwo

MAM Sport Cup występuje w trzech kolorach, które są bardzo przyjemne dla oka ;)


Mój Synek jest posiadaczem kubeczka niebieskiego, który w dniu kiedy pojawił się u nas w domku prezentował się tak :)






Synek od pierwszego momentu bardzo polubił ten niebieski sportowy kubek, który równie dobrze można nazwać butelką. Butelka skutecznie przyciąga uwagę dziecka ze względu na rysunek oraz jej nietypowy kształt, którego dziecko nie miało okazji wcześniej zaobserwować w otaczającym go świecie.
Butelka ma szczelny kapsel, który idealnie przylega do butelki, zamykając ją można usłyszeć dźwięk typu "klik", aby ściągnąć kapselek należy "podważyć" go palcem i wtedy "odejdzie" ;) Mój Syn nie radzi sobie samemu z tym otwieraniem i każdorazowo gdy che się napić przybiega do mnie z prośbą: "mamo, otwórz" ;) Jednak zamykanie opanował do perfekcji ;) 



Zielona zakrętka butelki to twardy ustnik, który od spodu zabezpieczony jest gumową uszczelką - dzięki niej z kubeczka nic nie wydostaje się na zewnątrz! Wszystko jest tam gdzie być powinno - jest to prawdziwy sportowy niekapek, który nawet w ekstremalnych warunkach nie wypuści z siebie ani kropelki. 


Wiem co mówię, bo sprawdziłam :) Zaryzykowałam i ... ustawiłam kubeczek wprost na aparat ;) Miałam ogromną nadzieję, że to prawdziwy niekapek, nie tylko z nazwy. Przyznam się, ż obawiałam się o mój aparacik, ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło, kubek spisał się na medal !


Charakterystyczne dla tego kubka jest również to, że posiada "wcięcie i wygięcie" - patrząc na buteleczkę postawioną "bokiem" widać wyraźnie, że nie jest ona zupełnie prosta ;) Jak się okazuje to "wcięcie - wygięcie" jest bardzo wygodne i pomocne w trzymaniu butelki. Małe rączki wiedzą jak mają ją chwycić, aby było wygodnie. Mój mały brzdąc uwielbia trzymać ją w ten sposób ;)


Butelka ma szeroki otwór i nawet jeśli energicznie wleję do niej wodę mam tą pewność, że wszystko znajdzie się w niej a nie poza nią ;) 
I co ważne butelka jest łatwa w utrzymaniu czystości, plastik nie rysuje się i ciągle jest w idealnym stanie.
Na dzień dzisiejszy jest to ulubiony kubek mojego Syna i również mój, bo śmiało mogę go wrzucić do torebki bez obawy, że coś z niego wycieknie !
Kubeczek ma pojemność 330ml.  
Szczerze polecam Wam MAM Sport Cup - nie zawiedziecie się !

PS. Przyznać się, która ma dziecko i zna ten produkt ? ;)

7 komentarzy:

  1. Też go testujemy. I narazie są same zachwyty :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile kosztuje taki kubek/butelka? Mieliśmy już kilka takich niekapków, ale jedynie z nazwy. Zawsze gdzieś przeciekło po paru użyciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie internetowym MAM kosztuje 37,99, ale jeśli masz Facebooka i zostaniesz fanem MAM to możesz kupić taniej, -20% :D

      Usuń
  3. Thx za info :) Trzeba będzie się chyba zaopatrzyć, bo mój szkrab czasem sie zapomina i rzuca butelkę z napojem gdzie popadnie :/
    Masz w planach może jeszcze jakieś testy kubeczków niekapków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam ten kubek :)
      Nie wiem czy znajdę chwilę w najbliższym czasie na inne kubeczki ;) .... może kiedyś porównam w jednej notce wszystkie nasze kubki niekapki ? ;)

      Usuń
  4. Dobrze wiedzieć...na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.