Liebster Blog ♥


Parę dni temu otrzymałam kilka nominacji Liebster Blog.
Wyróżniły mnie 3 miłe osóbki ;) Dziękuję Wam bardzo serdecznie :*


Ci, którzy jeszcze nie wiedzą na czym to polega przybliżę szybciutko zasady. :)
Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.

Do zabawy zostałam wytypowana przez:

1. Kosmetyk, którego zakupu najbardziej żałujesz? 
Hmm … moje zakupy są planowane i poparte opiniami innych, nie pamiętam już kiedy kupiłam coś co mnie rozczarowało i żałowałabym wydanych złotówek.
2. Na co wydałbyś ostatnie pieniądze? 
To zależy od tego jaka byłaby kwota tych "ostatnich pieniędzy" :)
3. Aktualnie niepotrzebne różności-chomikujesz czy wyrzucasz? 
Odkładam do pudła i przy okazji miejscowej zbiórki oddaję dla potrzebujących.
4. Różowy czy czarny? 
To zależy gdzie ten kolor ma być ;) Ale chyba jednak czarny.
5. Śniadanie z ukochanym, czy kolacja z tajemniczym nieznajomym? 
Kolacja z ukochanym :)
6. Ulubione kwiaty
Żywe i kolorowe ;)
7. Książka czy film? 
Film
8.  Srebro czy złoto? 
Złoto
9. Horror czy komedia? 
Komedia
10. Spódnica czy spodnie? 
To zależy od sytuacji. Ale częściej jednak spodnie.
11. Czego się boisz? 
Pająków i węży.

1. Owoc czy czekolada ? 
Czekolada z owocami
2. Nowa bluzka czy nowy tusz do rzęs ? 
Nowy tusz do rzęs
3. Ulubiona piosenka na tą chwile ? 
Ostatnio w ogóle nie słucham radia ... w mojej głowie brzmią tylko dziecięce hity ;)
4. Ulubiony film ?
 

Jest ich wiele, ale lubię wracać do "naszych" filmów typu: Sami swoi, Kogel-Mogel itp. ;)
5. Masz jakieś zwierzęta domowe ?
 

Tak - pies i kot
6. Krótkie czy długie włosy? 
Krótkie
7. Książka czy film ? 
Film
8. Ulubione danie ?
9. Jaki kosmetyk nosisz zawsze w torebce/torbie/kieszeni ?
 Pomadka / błyszczyk
10. Co chciałabyś zrobić wiedząc, że jutra miało by nie być ? 
Porozmawiać od serca z najbliższymi.
11. Jakie jest Twoje największe marzenie ? 
Wygrana w wielkiej kumulacji Lotto ;)

1. Jak masz na imię...? 
Daria
2. Czy jesteś zadowolona ze swojego życia...?
 Tak, choć nie do końca ;)
3. Czy jesteś optymistką...? 
Tak
4. Jaka pora roku jest Twoją ulubioną...? 
Wiosna
5. Jak spędzasz wakacje/urlop...? 
Rodzinnie ;)
6. O czym marzysz...? 
Aby kiedyś wygrać w wielkiej kumulacji Lotto ;)
7. Co cenisz w innych...? 
Szczerość
8. Co uważasz za swoją największą wadę...? 
Uparcie (!) dążę do celu ;)
9. Co uważasz za swój atut...? 
Punktualność
10. Co byś wybrała, imprezę czy odpoczynek...? 
Odpoczynek
11. Czy jesteś szczera...? 
Tak, czasami nawet za bardzo ;)


Oto moje nominacje:

i moje pytania :)

1. Jakie masz drugie imię ?
2. Kim chciałaś zostać jak byłaś małą dziewczynką ?
3.A kim zostałaś :) ?
4. Jak dbasz o sylwetkę ?
5. Ile godzin dziennie spędzasz surfując w Internecie ?
6. Ulubiony kosmetyk ?
7. Rower czy auto ?
8. Spódniczka czy spodnie ?
9. Stosujesz jakieś suplementy diety - jakie ?
10. Ulubiony zapach perfum ?
11. Bez czego nie wyjdziesz z domu ?

... do dzieła moje drogie ;) 
Pozdrawiam ciepło :)


EDIT: 13.11. otrzymałam kolejną nominację, więc postanowiłam ją tutaj dopisać ;)

1. Twój najśmieszniejszy dzień w życiu to...? 
Ciężko powiedzieć ;)
2. Twoja podróż marzeń to...? 
 Chciałabym zwiedzić choć jeden zakątek w każdym kraju na każdym kontynencie ;)
3. Jakie jest Twoje hobby?
Dobry film, książka, muzyka, podróże, gotowanie ... wszystkiego po trochu aby było ciekawiej ;) 
4. Twoja kosmetyczna perełka to...? 
Eye Brightening Mascara - Black Sapphire, Max Factor :D
5. Najdroższy kosmetyk który kupiłaś to...? 
yyy, nie pamiętam ;) 
6. Twoja największa kosmetyczna wpadka to...? 
Wpadek kosmetycznych nie odnotowano ;) 
7. Makijaż ostry, czy raczej delikatny? 
Delikatny :)
8. Najbardziej w życiu żałuję...? 
Żałuję, że nie poszłam na farmację ;( 
9. Twoje największe marzenie z dzieciństwa to...? 
Mieć duży dom :D 
10. Jeśli przez 1 dzień mogłabyś być kim tylko chcesz, to kim byś była? 
Trudne pytanie, wymaga dłuższego zastanowienia się :)
11. Twoja wymarzona praca to...?  
 
Własny biznes.

EDIT: 17.11. otrzymałam kolejną nominację, więc i ją dopisuję ;)

1. Szpilki czy balerinki?
Na co dzień balerinki a od święta szpilki ;)
2. Życie to dla mnie....
po prostu życie ;)
3. Jakie cechy powinien mieć dobry przyjaciel
Powinien umieć słuchać, doradzić i milczeć razem ze mną kiedy tego potrzebuję ;)
4. Jakiej cechy nie znosisz u ludzi?
Fałszu
5. Największe marzenie?
Wygrana w wielkiej kumulacji Lotto ;)
6. Twój ideał mężczyzny?
A jest takowy ? ;)
7. Uwielbiam.....
spać prawie do południa ;)
8. Nigdy nie zapomnę o .....
rodzinie
9. W mojej torebce nigdy nie zabraknie.....
błyszczyka/pomadki
10. Spodnie czy spódnica?
spodnie
11. Mój życiowy cel to.....  
szczęście rodzinne.
 

1 komentarz:

  1. Dziękuję :) odpowiedzi są tutaj: http://angelisiak-bloguje.blogspot.com/2012/11/zabawa-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.