"Lakierowo mi", czyli przegląd lakierów do paznokci MiniMAX Quick dry & long lasting firmy Eveline Cosmetics - Recenzja



Dziś notka dotycząca lakierów, które znalazły się w zestawie Eveline Cosmetics otrzymanym od bangla.pl :) O całej paczce testowej pisałam TUTAJ. 




Jak widać na zdjęciu buteleczki lakierów są "walcowate" ;) Ich pojemność to 5ml, wydaje mi się być odpowiednia, lakier nie zdąży zgęstnieć, a gdy się zbyt szybko skończy wystarczy odwiedzić drogerię i zakupić kolejny, świeży, być może w innym kolorze ;) Pędzelek w tych lakierach jest typowy - nie za cienki i nie za długi, wygodnie maluje się nim pazurki. Trwałość lakierów jest naprawdę zadowalająca - wytrzymują cztery dni i wyglądają świetnie. Zauważyć można delikatnie starte końcówki, ale który lakier nie ma tej cechy ? ;) Szybkość wysychania również jest znakomita, kończąc malować drugą dłoń mogę przejść do pierwszej i nic nie "zadziera się", efekt końcowy jest piękny !




Moje kolory to 601 i 682. Pierwszy to ciemny róż wpadający w bordo, natomiast drugi to beż/nude. Lakiery mają świetne barwy,dwie warstwy lakieru pozwalają osiągnąć niesamowitą głębię tych kolorów. Co dla mnie ważne lakiery niesamowicie błyszczą dając wrażenie "tafli wody, która odbija promienie słoneczne". Nie mogę się napatrzeć na moje paznokcie pokryte tymi właśnie lakierami.







Gama kolorystyczna jest bogata i ... koniecznie muszę zakupić sobie kilka innych kolorków, które wpadły mi w oko. Inwestycja jest opłacalna, ponieważ lakier kosztuje ok. 5zł, jest trwały i ma niesamowity błysk

A Wy co sądzicie o tych lakierach ? Znacie je ?

8 komentarzy:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.