Kurier dostarczył: Moje nocne zakupy w Yves Rocher



W minioną sobotę, tuż przed północą złożyłam zamówienie w Yves Rocher. Do tego kroku skutecznie zmotywowała mnie zniżka -50% :D Zakupiłam kilka drobiazgów z myślą o sobie i najbliższych :)


W piątkowe popołudnie paczuszka była już na miejscu :)
Przypomnę, za wszystko zapłaciłam 158 zł :D

Woda perfumowana Neonatura Cocoon, 50ml

Woda perfumowana So Elixir Purple, 50ml

Zestaw 3 mini zapachów + ozdobne pudełeczko
- So Elixir, 5ml
- Vanille Noir, 5ml
- Moment de Bonheur, 5ml

Wanilia i cytryna, Nawilżający krem do rąk, 75ml

3 x Zestaw 3 żeli pod prysznic Jardins de monde:
- Owoc granatu z Hiszpanii, 200ml
- Kwiat bawełny z Indii, 200ml
- Kwiat Lotosu z Laosu, 200ml

Żel pod prysznic Jardins de monde Ziarna Kawy, 200ml

Żel pod prysznic Jardins de monde Migdał, 200ml

Prezent od Yves Rocher 
Zestaw z olejkiem arganowym:
- Balsam odżywczy z olejkiem arganowym i kwiatem pomarańczy, 30ml
- Orientalny peeling do ciała z glinką marokańską, 30ml
- Olejek pod prysznic z olejkiem arganowym, 50ml

Prezent od Yves Rocher
Zestaw upiększający do paznokci:
- Wygładzająca baza do paznokci, 10ml
- Lakier nabłyszczający, 5,5ml

Gratis 
Próbka So Elixir 0,7ml


Jak Wam się podobają moje zakupy ?
Jestem z nich bardzo zadowolona :) Wiem, wiem, żele pod prysznic przeważają, ale idą święta, więc w każdej paczce się znajdzie jako gratis do prezentu głównego ;)
A Wy skorzystałyście z tej okazji i zamówiłyście coś ?

7 komentarzy:

  1. No nie ma co, ostro zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana żeli to zakupiłaś heheh sporo
    a jak zapachy wód??? odpowiadają
    ja zawsze boję się zakupów wysyłkowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zapachy to jest różnie. Zazwyczaj nie kupuję ich w sklepach internetowych jeśli ich nie znam. ...
      Z tych wszystkich co zakupiłąm to nr 1 to Neonatura Cocoon, później Vanille Noir, i So Elixir. Niestety So Elixir Purple zupełnie mi nie odpowiada, kręci mnie w brzuszku ;(

      Usuń
  3. Hehe...świetne zakupy :D Żeli pod prysznic całe mnóstwo, pewnie część na prezenty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Każdy lubi dostać coś w gratisie ;) A żel każdemu się przyda :D

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.