Kurier dostarczył: Kosmetyki Green Pharmacy




Pod koniec minionego tygodnia otrzymałam paczkę pocztową, którą dostarczył mi kurier, ot taki paradoks ;)
Ale nie o kurierze chciałam napisać, a o tym co znajdowało się w paczuszce. A znalazłam w niej kosmetyki, które pachną "inaczej" - w ich nazwach i składzie znajdują się owoce, kwiaty i zdrowe zioła, które nadają im wyjątkowej harmonii aromatów i mają sprawić, że skóra będzie miękka, nawilżona, pachnąca i zachowa swoją młodość ;)

W paczce znalazłam oto taki zestaw:


1. Żel do higieny intymnej, normalizujący, Drzewo herbaciane, Nagietek lekarski,
2. Nawilżający olejek kąpielowy 2 w 1 Mandarynka & Cynamon,
3. Masło do ciała Masło Shea i Zielona kawa.

Obecnie "zapoznaję się" z tymi kosmetykami i za jakiś czas podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat. Ale już dziś Wam zdradzę, że jest to świetny zestaw: olejek jest wymarzony na wieczorny relaks w zaciszu "domowego SPA" a masło jest rewelacyjne w stosowaniu i działaniu :)
Jeśli zaciekawiły Was te produkty to sprawdźcie w drogerii bądź aptece, pewnie znajdziecie coś z serii Green Pharmacy, bo jest naprawdę szeroka i niesamowicie pachnąca :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego masła do ciała, może zasługuje na miano: Jesienny umilacz?

    OdpowiedzUsuń
  2. No i w końcu ty się doczekałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło może być świetne! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek z cynamonem...super,jestem ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pachnące kosmetyki, gratki współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego używania, zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ukochane masła do ciała! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masło shea jest świetnym składnikiem kosmetyków, nie wiem tylko jakie działanie na zielona kawa...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.