Kurier dostarczył: Eveline Cosmetics - paczka z kosmetykami, które każda kobieta poznać powinna ;)




Witajcie!
Ostatnio jestem jakaś zabiegana, mam tysiąc spraw na głowie, nie wiem gdzie najpierw ręce włożyć ... tyle do zrobienia ;) Na dodatek mój Skarbek rozchorował się i to z Nim przede wszystkim spędzam każdą minutkę odkładając wszystkie ważne i ważniejsze sprawy na dalszy plan. Mam nadzieję, że niedługo te "zabieganie" minie i będę mogła spokojnie przysiąść i napić się w spokoju ulubionej kawy, którą to ostatnio pijam tylko w biegu ;) 

Ale nie o tym chciałam napisać w tym poście :)
Post ten dotyczy zestawu kosmetyków, który otrzymałam do przetestowania od portalu bangla.pl :)

Kurier dostarczył mi ten zestaw w środę. Oczywiście nie było mnie w domu, byłam akurat u lekarza z dzieckiem, ale miły Pan kurier na moją prośbę wrzucił mi paczuszkę na teren mojej posesji. Zanim jednak "dostarczył" mi kartonową paczkę zabezpieczył ją foliówką kurierską - ot taki odruch miał - miłe to z jego strony, bo akurat dzień nie należał do słonecznych, wręcz przeciwnie, był szary, bury, ponury i w dodatku deszczowy ;) Tak zabezpieczoną paczuszkę wrzucił przez mój wysoki płot na teren mojego domostwa a ta bezpiecznie sobie czekała na trawniczku na mój powrót z miasta.

Zestaw kosmetyków firmy Eveline Cosmetics jest rewelacyjny i stał się obiektem westchnień niejednej banglowiczki ;) Ja miałam to szczęście, że znalazłam się w "szczęśliwej 16" z czego się cieszę przeogromnie. 


Powyżej mój zestaw, który składa się z następujących kosmetyków:

1. Fres & Soft, Matujący krem nawilżający na dzień i na noc, cera mieszana i tłusta


2. bioHyaluron4D, Mleczko do ciała głęboko nawilżające


3. bioHyaluron4D, Nawilżający płyn micelarny 3 w 1, cera wrażliwa i sucha


4. Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1, kolor Brown i kolor Black


5.MiniMAX Quick dry & long lasting, Lakier do paznokci, Kolor 601 i 682


Ot, cały zestaw :) Prawda, że świetny ?
Za jakiś czas przedstawię Wam swoje odczucia na temat tych kosmetyków.
Firmę Eveline Cosmetics znam od dawna, ale od niedawna poznaję ją jeszcze raz, na nowo :)
Już wiem, że warto mieć nie jeden kosmetyk z tejże firmy.
A Wy co sądzicie o tej firmie i jej produktach ?
Macie jakieś swoje ulubione kosmetyki z Eveline Cosmetics ?

4 komentarze:

  1. Nie mam ulubionych. Ja dostałam od nich m. in.: bioHyaluron4D, Mleczko do ciała głęboko nawilżające, bioHyaluron4D, Nawilżający płyn micelarny 3 w 1, cera wrażliwa i sucha. Te dwa kosmetyki dałam mamie. Były też inne. Dostałam je na spotkaniu blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne Ci się lakiery trafiły :) Zestawik jest świetny, bardzo polubiłam korektor do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dostałyśmy prawie identyczny zestaw jeden lakier tylko inny ja mam 601 i 499.

    Zdrówka dla Skarbka

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Eveline, też dostałam je w środę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.