Kurier dostarczył: Cała seria kosmetyków - aktywne emolienty "CutisHelp mimi"





W dniu dzisiejszym, całkiem niedawno ;), otrzymałam paczuszkę, na którą czekałam z wielką niecierpliwością. W paczce znalazłam 4 kosmetyki dla mojego dziecka :)


Zestaw jest imponujący i zawiera: 
CutisHelp mimi "EGZEMA" krem do twarzy i ciała 
CutisHelp mimi "POD PIELUSZKĘ" krem na odparzenia 
CutisHelp mimi BALSAM do ciała 
CutisHelp mimi EMULSJA do mycia ciała i włosów.

Aktywne Emolienty CutisHelp mimi stanowią bezcenne wsparcie w pielęgnacji i regeneracji skóry dotkniętej schorzeniami przebiegającymi z suchością i/lub świądem oraz są niezastąpionym elementem codziennej pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry każdego dziecka.


Zabieramy się za testowanie i za kilkadziesiąt dni zdam relację co myślę na temat tych kosmetyków i jak się spisały :)
Swoją drogą, jak podoba się Wam ten kurczk na każdym z kosmetyków ?

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie tylko wyglądają super, super się zapowiadają ;)

      Usuń
  2. super zestawik
    bardzo jestem ciekawa kremu egzema

    OdpowiedzUsuń
  3. To kurczak? Ja myślałam, że kaczuszka, ale faktycznie za wąski dziobek na kaczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej chwili pomyślałam, że to kaczka i nawet do zdjęć takową otrzymałam od syna, .... ale później już sama zaczęłam się zastanawiać ;) .... chciałam poznać Wasze zdanie nie sugerując moim ;)

      Usuń
  4. hehe teraz to już sama nie wiem czy kaczka czy kurczak
    na pewno jako pisklę robi pipi hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jakoś robi ;)
      Może pi-pi a może kwa-kwa ;)
      Tak czy siak uroczy jest ten żółty "pierzak" ;)

      Usuń
  5. Ciekawe kosmetyki, a możesz zdradzić jak udało ci się je zdobyć, czy kupiłaś ,czy to współpraca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałam do przetestowania ... pierwszy test za nami :D

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.