Kulinarnie: Moja domowa pizza ;)




Dziś na obiad zrobiłam pizze! Ciasto jest niezwykle proste i co najważniejsze jest smaczne i należy do tych z rodzinny cieniutkich ;) Do złudzenia przypomina mi prawdziwą cienką pizze z pizzerii ;)


Moja domowa pizza 

250g mąki pszennej chlebowej
1/4 łyżeczki soli
2 łyżki cukru
5g drożdży
2 łyżki oliwy
150 ml wody (lekko ciepłej)

Drożdże rozpuścić w wodzie i wlać do reszty składników. Wyrobić ciasto. Odstawić na 30-40 minut. Rozwałkować i wyłożyć do foremki lub na blaszkę. Ułożyć ulubione składniki i oczywiście pamiętać o serze ;) Jeśli lubicie pizze na grubym cieście to dajcie więcej drożdży ... wtedy wyrośnie "gruba" ;) 
Pieczenie to sprawa zależna od waszego piekarnika, ja piekę 20 minut w temperaturze 200 stopni C :)
Smacznego !

Przy pizzy pomagał mi mój maluch, nawet sam zrobił najmniejszą, oczywiście przy mojej asyście ;)
Tak wyglądały nasze pizze ;) Co najważniejsze były przepyszne !




Lubicie pizze domową czy tylko te "prawdziwe" z pizzerii ?

7 komentarzy:

  1. Apetycznie :) Lubię taką domową pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam domową pizzę !
      Zawsze mogę zdecydować czy chcę mniej czy więcej danych składników ;)

      Usuń
  2. Mnie zachwyciła ta najmniejsza...:)
    Ale bym ją zjadła...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta najmniejsza była wyjątkowa, bo z ogromnym zaangażowaniem "uklepywana" przez mojego brzdąca ;)

      Usuń
  3. Wczoraj jadłam swoją, ale jak patrzę na twoją, jeszcze bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.