Konkurs: Wygraj z cellulitem - wygraj Celluoff ! Kuracja na 3 miesiące !!!



Witajcie !
Dziś przychodzę do Was z konkursem, których dużo tu ostatnio, albo tak mi się tylko wydaje ;)
Ten konkurs jest w pewnym stopniu wyjątkowy, ponieważ organizuję go Ja ;) wraz z portalem bangla.pl.

A więc, Uwaga !, Uwaga ! ogłaszam konkurs pt. 
 "Wygraj z cellulitem - wygraj CELLUOFF".

Baner na wklejenia na bloga

Pytanie konkursowe brzmi:
Jaki jest Twój sposób na walkę z cellulitem ?
Nagrodą jest zestaw suplementów diety Celluoff - 3 x 30 kapsułek, które zwalczają cellulit od wewnątrz !
Czyli jest aż 90 tabletek - cała 3 miesięczna kuracja antycellulitowa !
Polecam serdecznie, sama stosuję i ... ale o moich odczuciach i efektach będzie w innym poście ;)

Zapoznajcie się z regulaminem, ponieważ jest bardzo ważny i zgłoście się do konkursu - nagroda czeka ! :D
Liczę na Was i życzę powodzenia ! :)


Regulamin konkursu „Wygraj z cellulitem – wygraj CelluOff”

1. Konkurs „Wygraj z cellulitem – wygraj CelluOff” organizuje autorka bloga: kraina-testow.blogspot.com na zlecenie serwisu bangla.pl.
2. Akcja trwa od 01.11.2012 r. do 07.11.2012 r. do godz. 23:59.
3. Nagrodą w konkursie jest 3 miesięczna kuracja suplementem diety CelluOff – 3 opakowania po 30 tabletek.
4. Wynik konkursu zostanie ogłoszony na blogu  organizatorki konkursu w dniu 08 listopada 2012 r.
5. Wysyłką nagrody zajmie się producent suplementu diety CelluOff – firma Avetpharma.
6. Laureat konkursu zostanie wybrany spośród wszystkich zgłoszeń przez organizatora konkursu.
7. Osoba zgłaszająca się do konkursu w razie zostania jego laureatem wyraża zgodę na przekazanie danych adresowych /imię, nazwisko, adres, numer telefonu kontaktowego/ portalowi bangla.pl i firmie Avetpharma.
8. Osoba, która zostanie laureatem konkursu jest zobowiązania przesłać do organizatora konkursu swoje dane do dnia 10 listopada 2012r. – po tym terminie zostanie wybrana inna osoba.
9. Laureat konkursu zobowiązuje się do dnia 20 stycznia 2013 r. do wystawienia opinii i zrobienia co najmniej 1 zdjęcia suplementu CelluOff.  Opinia i zdjęcia muszą ukazać się w dwóch miejscach: na swoim blogu i w serwisie bangla.pl (nie jest wymagana rejestracja w serwisie).
10. Laureat konkursu zgadza się na przekazanie serwisowi bangla.pl linka do swojego bloga w celu nadzoru nad testami.
11. Zgłaszając się do konkursu deklarujesz, że masz ukończone 20 lat, nie jesteś w ciąży i nie karmisz piersią, nie jesteś uczulona na składniki preparatu, nie chorowałaś i nie chorujesz na tarczycę oraz nie przyjmujesz leków przeciwzakrzepowych,
12. By wziąć udział w konkursie musisz spełnić wszystkie poniższe warunki:
a) Odpowiedz na pytanie: Jaki jest Twój sposób na walkę z cellulitem ?
b) Musisz posiadać swojego bloga przez okres minimum 2 miesięcy,
c) Musisz zostać publicznym obserwatorem mojego bloga (*)
(*) Zwiększ swoje szanse i dodaj na swoim blogu baner z informacją o konkursie
d) Musisz zgłosić się do konkursu w komentarzu pod tym postem (skorzystaj ze wzoru zgłoszenia).
13. Jako organizator konkursu zastrzegam sobie możliwość zmian w regulaminie.
14.Biorąc udział w konkursie oświadczasz, że zapoznałaś się z powyższym regulaminem i akceptujesz go.

Wzór zgłoszenia:
Odpowiedź: 
Mój blog:
Obserwuję jako:
Dodałam baner na blogu: tak/nie
Przeczytałam i akceptuję regulamin.


7 komentarzy:

  1. Zgłosiłabym się ale sama mam tą kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też akurat ta kuracja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź: Aby zwalczyć cellulit: odstawiłam tabletki antykoncepcyjne, piję więcej wody, nie jem fast foodów i więcej ćwiczę. Do tego masaże bańką chińską, oraz inne tego typu zabiegi jak i pozytywne myślenie;D
    Mój blog: www.annowa.blogspot.com
    Obserwuję jako: Ann
    Dodałam baner na blogu: nie
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedź: Ruszam dupsko z kanapy i biegam! Najlepsze co może być. Do tego dużo wody i odpowiednia dieta na której jestem od dwóch lat.
    Mój blog: littlelychee.blogspot.com
    Obserwuję jako: Little Lychee
    Dodałam baner na blogu: tak
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) DZIĘKUJĘ za zaproszenie,ale mam już te tabletki i w ogóle ich nie biorę:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłaś mnie jednak do udziału ;p

    Odpowiedź: Zdecydowanie najlepszym sposobem na walkę z cellulitem jest ruch. Bez niego choćby się chciało to cellulit sam nie zniknie. Należy dużo się ruszać, ćwiczyć, odpowiednio się odżywiać, pić dużo wody. Dodatkowo można stosować inne specyfiki typu masaże, balsamy i żele do tego przeznaczone. Jednakże podstawą jest ruch, ruch i jeszcze raz ruch. Dobrym przykładem jest tutaj jeżdżenie na stacjonarnym rowerku lub też na zwykłym rowerze na świeżym powietrzu chętniej i szybciej zgubimy zbędne kilogramy a co za tym idzie cellulit również się zmniejszy :)I my będziemy bardziej szczęśliwe oraz nasze ciało na pewno to nam wynagrodzi :)
    Mój blog: http://anioleek89.blogspot.com/
    Obserwuję jako: anioleek89
    Dodałam baner na blogu: tak
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedź: Mój sposób na cellit to niezawodny i niezastąpiony rozbijacz tych wstrętnych dołków w ciele. Zwą go ROLLETIC. Jest prawdziwym rycerzem, który dzielnie broni mnie przez potworem na moim ciele. Uczęszczam na rolletic conajmniej dwa razy w tygodniu i coprawda czuję się po nim lekko obolała, ale przynajmniej wiem, że działa.

    Mój blog: http://sensualny.bloog.pl/?ticaid=6f7c7
    Obserwuję jako: koma7
    Dodałam baner na blogu: nie
    Przeczytałam i akceptuję regulamin: tak

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.