Konkurs: Wygraj odżywki do paznokci Micro Cell



 

Wspaniała okazja się trafiła !
Jest konkurs, w którym można zdobyć 1 z 3 zestawów odżywek Micro Cell :) Ja już swoją mam i używam, ale z chęcią przygarnęłabym kolejne "siostrzyczki" mojej kolorowej odżywki, o której pisałam TUTAJ :)

Wystarczy polubić MicroCell na Facebooku oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe: 
Który kolor odżywki najbardziej Ci odpowiada i dlaczego ?

Nagrodami w konkursie są:
Za 1. miejsce (wartość zestawu - 365 zł):
3 kolorowe odżywki 
1 odżywka Nail Repair 
oliwka do paznokci
Za 2. miejsce (wartość zestawu - 292 zł):
2 kolorowe odżywki 
1 odżywka Nail Repair 
oliwka do paznokci
Za 3. miejsce (wartość zestawu - 219 zł):
3 kolorowe odżywki
Więcej szczegółowych informacji znajdziecie TUTAJ !
Konkurs trwa od 19.11.2012 do 03.12.2012 r. i organizowany jest na portalu ibeauty.pl

Skorzystacie z okazji ? ;)

2 komentarze:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.