Konkurs: "Mega Krzem czy Bratek Plus ?" czyli włosy + paznokcie i skóra w idealnej kondycji !



Jeden konkurs na blogu był, ale już się skończył. Jednak już dziś, właściwie od teraz, rozpoczyna się nowy:
"Mega Krzem czy Bratek Plus ?"
Do wygrania w tym konkursie są również suplementy diety firmy Avetpharma. 
Tym razem nagrodami są "tytułowi bohaterowie" Mega Krzem i Bratek Plus, czyli suplementy diety ukierunkowane na włosy i paznokcie oraz skórę ;)

Nagród jest aż 6, a dokładnie mówiąc są 3 opakowania Maga Krzemu i 3 opakowania Bratka Plus.
Każdy zwycięzca konkursu otrzyma jedno opakowanie wybranego przez siebie suplementu diety :)

Baner do wklejenia na bloga

Myślę, że warto się zgłaszać, ponieważ nic się nie traci, a można tylko zyskać :)
Zasady są jasne i proste. Zapoznaj się z regulaminem i ... zgłoś się :)

Regulamin konkursu „Mega Krzem czy Bratek Plus ?”

1. Konkurs „Mega Krzem czy Bratek Plus” organizuje autorka bloga: kraina-testow.blogspot.com na zlecenie serwisu bangla.pl.
2. Akcja trwa od 08.11.2012 r. do 13.11.2012 r. do godz. 23:59.
3. Nagrodami w konkursie są suplementy diety: Mega Krzem lub Bratek Plus. Jedno opakowanie przypada na jednego zwycięzcę.
4. Wynik konkursu zostanie ogłoszony na blogu  organizatorki konkursu w dniu 14 listopada 2012 r.
5. Wysyłką nagrody zajmie się producent suplementów diety – firma Avetpharma.
6. Laureatów konkursu będzie 6 (słownie: sześciu) i zostaną oni wybrani spośród wszystkich zgłoszeń przez organizatora konkursu. Każdy laureat otrzyma jedną nagrodę.
7. Osoba zgłaszająca się do konkursu w razie zostania jego laureatem wyraża zgodę na przekazanie danych adresowych /imię, nazwisko, adres, numer telefonu kontaktowego/ portalowi bangla.pl i firmie Avetpharma.
8. Osoba, która zostanie laureatem konkursu jest zobowiązania przesłać do organizatora konkursu swoje dane do dnia 15 listopada 2012r. włącznie – po tym terminie zostanie wybrana inna osoba.
9. Każdy laureat konkursu zobowiązuje się do dnia 20 stycznia 2013 r. do wystawienia opinii i zrobienia co najmniej 1 zdjęcia otrzymanego suplementu.  Opinia i zdjęcia muszą ukazać się w dwóch miejscach: na swoim blogu i w serwisie bangla.pl (nie jest wymagana rejestracja w serwisie).
10. Laureat konkursu zgadza się na przekazanie serwisowi bangla.pl linka do swojego bloga w celu nadzoru nad testami.
11. Odpowiadając na pytanie deklarujesz jednocześnie swój wybór nagrody w przypadku zostania laureatem. Możesz wybrać jedną lub dwie odpowiedzi, przy czym przy dwóch odpowiedziach ważna jest kolejność Twojego wyboru. Jeśli nie zostaniesz wybrany do testowania suplementu, który wybierzesz jako pierwszy możesz zostać wybrany do testowania suplementu, który wybrałaś jako drugi.
12. By wziąć udział w konkursie musisz spełnić wszystkie poniższe warunki:
a) Odpowiedz na pytanie: Mega Krzem czy Bratek Plus ? :)
b) Musisz posiadać swojego bloga przez okres minimum 2 miesięcy,
c) Musisz zostać publicznym obserwatorem mojego bloga (*)
(*) Będzie mi miło jak dodasz na swoim blogu baner z informacją o konkursie
d) Musisz podać adres mailowy
e) Musisz zgłosić się do konkursu w komentarzu pod tym postem (skorzystaj ze wzoru zgłoszenia).
13. Jako organizator konkursu zastrzegam sobie możliwość zmian w regulaminie.
14.Biorąc udział w konkursie oświadczasz, że zapoznałaś się z powyższym regulaminem i akceptujesz go.

Wzór zgłoszenia:
Odpowiedź: 
Mój blog:
Obserwuję jako:
Mail:
Dodałam baner na blogu: tak/nie
Przeczytałam i akceptuję regulamin.

9 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza:)
    Odpowiedź: Mega krzem
    Mój blog: http://malinowachatka.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Malinowa Chatka
    Mail: malinowachatka@gmail.com
    Dodałam baner na blogu: Tak
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie nieaktualne ze względu na wygranie Mega Krzem-u na innym blogu.

      Usuń
  2. Odpowiedź: Bratek Plus
    Mój blog: http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/
    Obserwuję jako: theMonique
    Mail: scar_lett@wp.pl
    Dodałam baner na blogu: tak http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź: Bratek Plus
    Mój blog:http://paczajka.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Paczajka
    Mail: ja_to_ona19@wp.pl
    Dodałam baner na blogu: nie ( bo nie umiem :( )
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok udało mi się wstawić banerek na blog :D

      Usuń
  4. Odpowiedź: Mega Krzem
    Mój blog: http://kreatywnymokiem.blogspot.com
    Obserwuję jako: ilapop
    Mail: ilonapop@op.pl
    Dodałam baner na blogu: tak
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do rozdania, ale ja już chyba tracę nadzieję, to to moje 4 rozdanie, w którym próbuję wygrać bratka do testów i ciągle nic... ale skoro mnie zaprosiłaś, to jestem:
    Odpowiedź: no ten nieszczęsny Bratek Plus, bo Megakrzem już stosowałam.
    Mój blog: chabroweoczyani.blogspot.com
    Obserwuję jako: Chabrowa Ania
    Mail: a.jurek89@gmail.com
    Dodałam baner na blogu: nie
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedź: Mega krzem (może się uda, bo włosy są w paskudnym stanie :/ )
    Mój blog: littlelychee.blogspot.com
    Obserwuję jako: Little Lychee
    Mail: anemone@vp.pl
    Dodałam baner na blogu: tak
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję szczęścia
    Odpowiedź: Mega krzem
    Mój blog: http://truskawkowakawa.blogspot.com/
    Obserwuję jako: narja
    Mail: nataila.narja@gmail.com
    Dodałam baner na blogu: nie
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.