A wszystko przez - 50% na wszystkie produkty, czyli ... moje nocne zakupy w Yves Rocher :)



Tuż przed północą złożyłam zamówienie w sklepie Yves Rocher :)
Skorzystałam z super okazji i zrobiłam sobie m.in. prezent urodzinowy a do niego dorzuciłam kilka innych drobiazgów również z myślą o najbliższych :) Ale najlepsze jest to, że...

...pierwotna wartość mojego zamówienia wyniosła 316 zł jednak dzięki uprzejmości Oli skorzystałam z kodu zniżkowego -50% i takim sposobem zapłaciłam 158zł (w tym gratisowa przesyłka kurierska + 1 prezent za dowolne zamówienie + 2 prezent za zamówienie od 79zł). 


Uwielbiam takie promocje ! :)
Jestem bardzo zadowolona ...mam nadzieję, że paczuszka szybko dotrze, bo nie mogę się jej już doczekać.
W szczególności ciekawa jestem perfum - okaże się już niebawem czy wybrane perfumy to moje nuty zapachowe, bo decyzję podjęłam zupełnie w ciemno, opierając się tylko na opiniach koleżanek. A jak wiadomo, nie każdemu może się spodobać coś co podoba się drugiemu ;)

Jak tylko paczuszka dojedzie na pewno pochwalę się moim pierwszym zakupem w Yves Rocher ;)


 Może i Wy macie ochotę zakupić coś w tym sklepie - promocja trwa do 18.11.2012 r. do godz. 23:59 :)

Lubicie takie okazje, korzystacie z nich ?

6 komentarzy:

  1. Ale Ci się trafiło! Zazdraszczam! i koniecznie się chwal jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przez Ciebie wydałam ponad 1o0 zł na kosmetyki ;). Dostałam info na maila o tej promocji i miałam nic nie brać, jednak ostatecznie pozazdrościłam Ci i też zrobiłam zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że i Ty skorzystałaś z tej promocji, ciekawa jestem co też tm wybrałaś ;)

      Usuń
  3. Jak był trafiła na taką promocję...:)Czekam na szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetne uchwyconej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również złożyłam zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.