Współpraca: Plazanet - RevitaLash Polska



Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z informacjami, które miałam już w tamtym tygodniu. :)
Chcę Was poinformować, iż nawiązałam nową współpracę z firmą Plazanet. Współpraca bardzo szybka i zdecydowana :) Produkt jaki otrzymałam do przetestowania to RevitaLash®ADVANCED - odżywka stymulująca wzrost rzęs i brwi. Niestety, moje rzęsy są rzadkie, krótkie, jasne - bez pomocnika w formie tuszu do rzęs wyglądam jakbym ich praktycznie nie posiadała. Mam nadzieję, że dzięki tej odżywce moje rzęsy w końcu będą piękne i staną się widoczne z daleka!

Krótko przedstawię firmę, jej misję i produkt, który otrzymałam. Mam nadzieję, że poniższa lektura Was zainteresuje i zwrócicie na nią uwagę ;)

Firma Plazanet ma swoją siedzibę w Poznaniu i jest wyłącznym dystrybutorem marki RevitaLash w Polsce.
Ponadto oferuje wiele produktów kosmetycznych z renomowanych hurtowni europejskich.
Misją firmy jest poruszanie tematu raka piersi i przekazywanie jak największej ilości wiedzy, która pomaga w profilaktyce i zwiększa wykrywalność raka piersi we wczesnym stadium.

 plazanet  
 
Amazonki

Firma wspiera działalność Federacji Stowarzyszeń "Amazonki", z którą współtworzy ogólnopolską akcję profilaktyki raka piersi "Zdrowy Nawyk - Zdrowe Piersi". 

Akcja ta jest obecna w gabinetach medycyny estetycznej, Spa i kosmetycznych od września 2009 roku. Celem akcji jest poruszanie tematu profilaktyki raka piersi i promowanie zdrowego stylu życia w gabinetach, które są wspaniałym miejscem wymiany myśli, poszukiwań harmonii ciała i ducha.

Akcja rozwija się dzięki wsparciu wspaniałych ambasadorek oraz aktywnym zaangażowaniu klinik medycyny estetycznej, gabinetów Spa i kosmetycznych, promujących postawę wzajemnego wsparcia, uświadamiania zagrożeń choroby oraz troski o zdrowie klienta. 
Do grona Ambasadorek akcji "Zdrowy Nawyk-Zdrowe Piersi" należą: Małgorzata Ostrowska, Ilona Felicjańska, Hanna Śleszyńska, Katarzyna Bujakiewicz, Małgorzata Kożuchowska, Olga Bończyk, Majka Jeżowska, Joanna Kurowska, Paulina Młynarska, Katarzyna Pakosińska, Edyta Herbuś oraz Agata Młynarska.

Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi jest bardzo istotną i wpływową kampanią, stworzoną z myślą o uświadamianiu kobietom potrzeby wczesnego wykrywania i leczenia raka piersi, wysuwając kwestię wiedzy na temat tej choroby na pierwszy plan.

Miesiąc październik jest "miesiącem różowej wstążeczki", miesiącem walki z rakiem. O "takich" akcjach powinno być głośno nie tylko w październiku, ale ciągle, bez ustanku. Osobiście uważam, że każda świadoma kobieta powinna zadbać o siebie i o swoje zdrowie. Dzięki swojej czujności mamy przecież szansę na wczesne wykrycie wyleczalnych zmian, zachowanie piersi i cieszenie się zdrowiem i życiem. Większa świadomość to większe szanse na szybkie działanie. Zachęcam do lektury Profilaktyka Raka Piersi.

Ktoś pewnie może się tutaj zastanawiać, dlaczego akurat w tym poście o tym piszę ?
A to dlatego, że produkt, który otrzymałam do przetestowania - RevitaLash został opracowany przez doktora Michała Brinkenhoffa i jego zespół z myślą o jego żonie Gayle, która zachorowała na raka piersi. Agresywna chemioterapia uszkodziła jej piękne rzęsy, które stały się rzadkie i kruche. Idea tego preparatu narodziła się z miłości męża do żony, który chciał pomóc żonie w powrocie do zdrowia. Ten produkt sprawił, że rzęsy Gayle po okresie pięciu tygodni stosowania, stały się witalne i piękne.

Micha Brinkenhoff Revitalash

”Często czujemy się bezradni, gdy ktoś, kogo kochamy cierpi. Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem pomóc mojej żonie w powrocie do zdrowia. Patrzyłem jak cieszy się ze swoich pięknie wyglądających rzęs i nabiera sił do walki z chorobą” 
 Dr Michał Brinkenhoff




Teraz króciutko przybliżę Wam sam produkt, tak abyście wiedziały co to za specyfik ;)


Producent o nim mówi tak:
RevitaLash® ADVANCED to najbardziej skuteczna i bezpieczna odżywka stymulująca wzrost rzęs i brwi na świecie. Efekty i bezpieczeństwo udowodnione wielokrotnymi badaniami klinicznymi. 
Nowa formuła RevitaLash® ADVANCED gwarantuje olśniewające efekty działając szybciej niż kiedykolwiek! Odżywka sprawia, że rzęsy stają się spektakularnie dłuższe, grubsze i piękniejsze w rekordowym czasie. W niezależnych badaniach klinicznych 90% osób stwierdziło, że ich rzęsy wyglądają lepiej, a 97% badanych osób stwierdziło poprawę wyglądu swoich rzęs już w ciągu 3 tygodni zastosowania RevitaLash®Advanced. RevitaLash®Advanced jest odpowiedzią na marzenia kobiet o pięknych i długich rzęsach w postaci kosmetyku o łatwej aplikacji .

Revitalash stał się już produktem kultowym, stosują i polecają go gwiazdy światowego formatu:
Paula Abdul, Marcia Cross, Jessica Simpson, Fergie, Jackie Collins, Oliwa Wilde i wiele innych...
Marka Revitalash jest obecna w luksusowych magazynach kobiecych na całym świecie: Vouge, Elle, DaySPA, Cosmopolitan, In Style, American Beauty, SPA Asia, European SPA, Twój Styl itd.

Już teraz więcej informacji na temat tej odżywki znajdziecie TUTAJ.
Nie będę się więcej rozpisywać, ponieważ powstanie osobny post na jej temat. :)

Poniżej znajdują się zdjęcia przestawiające paczuszkę, którą otrzymałam i ten fenomenalnie zapowiadający się produkt ;) Zapraszam do galerii zdjęć :)
















Jak Wam się podobają fotki ?
Produkt tak pięknie opakowany,  że aż szkoda było "otwierać" ;)
Jestem bardzo ciekawa efektów końcowych kuracji, mam ogromną nadzieję, że moje rzęsy staną się piękne :)
A może Wy już stosowałyście ten specyfik "celowy" i go znacie z autopsji ? Jestem ciekawa Waszych opinii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.