Testowanie czas zacząć: CelluOFF




Witajcie !
Nadszedł dzień długo wyczekiwany przeze mnie.
Dziś jest dzień, w którym rozpoczynam testowanie suplementu diety - CelluOFF!
A dlaczego akurat dziś ?

A to dlatego, że mam w posiadaniu pełną kurację tym suplementem diety ;) I tak sobie zaplanowałam, że przyjmowanie ostatniej tabletki przypadnie na ostatni dzień roku 2012 :D
Ciekawa strategia ? ... Mnie się bardzo podoba, mam nadzieję, że ten preparat pomoże mi w nierównej walce z cellulitem i dzięki niemu właśnie będę mogła powiedzieć, że rok 2012 był wyjątkowy m.in. dlatego, że udało mi się zwalczyć cellulit :)



Czym jest CelluOFF ?

CelluOFF jest unikalnym produktem przeznaczonym do walki z cellulitem, który przyczynia się do widocznej poprawy w obrębie obszarów objętych tym problemem, w szczególności na udach i pośladkach. Wpływa na wyrównanie skóry, redukcję tkanki tłuszczowej, lepsze ukrwienie i poprawę sprężystości. Pierwsze efekty stosowania kapsułek CelluOFF powinny być widoczne już po pierwszym miesiącu stosowania.



Co go wyróżnia ?

CelluOFF ma unikalny skład, w którym można znaleźć:
1) Ekstrakt z gorzkiej pomarańczy - wpływa na lepsze ukrwienie i odżywienie tkanek, wzmacniając i uelastyczniając włosowate naczynia krwionośne,
2) Otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego - zawiera kwas g-linolenowy, który ujędrnia skórę i wpływa na jej odpowiednie nawilżenie,
3) Ekstrakt z liści pokrzywy i ekstrakt pozyskany z pędów bambusa - zawierają krzem, wpływają na gospodarkę płynami ustrojowymi, ułatwiają eliminację toksyn i drenaż tkanek,
4) Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego - jest naturalnym źródłem jodu ma wpływ na metabolizm tkanki podskórnej, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej,
5) Witamina B1 - uczestniczy w metabolizmie węglowodanów,
6) Witamina B2 - bierze udział w przemianach aminokwasów i lipidów w organizmie,
7) Kwas pantotenowy - bierze udział w regeneracji komórek skóry i błon śluzowych, 
8) i 9) niacyna i biotyna - mają wpływ na utrzymanie prawidłowego stanu skóry.


Jakie są przyczyny cellulitu ?

Do przyczyn powstawania cellulitu, czynników sprzyjających powstawaniu i pogłębianiu się tego problemu należą: nadwaga, nieprawidłowa dieta z nadmiarem cukrów i tłuszczu zwierzęcego, używki (alkohol i nikotyna), siedzący tryb życia, obcisła odzież, antykoncepcja, zaburzenia krążenia, cukrzyca i inne choroby metaboliczne, ciąża, menopauza i HTZ. 
Jak można zauważyć grupa ryzyka jest całkiem spora ;)


Z obserwacji wiem, że nie jedna z nas ma problem z nierówną skórą na pupie, udach, biodrach, a nawet ramionach. Szczególnie łatwo zauważyć można to latem, kiedy pogoda sprzyja noszeniu krótkich ciuszków. Na plaży niejedna pani a nawet panna ma widoczny problem z cellulitem. Ta "zmora" dotyka i szczupłe, i grubsze "egzemplarze". Nie ma reguły i wyjątków od niej ;)


Co można zrobić ?

Aby wyjść cellulitowi naprzeciw należy pamiętać o odpowiedniej ilości ruchu, prawidłowej wadze i odpowiednim odżywianiu, które ma pobudzić przemianę materii, usprawnić spalanie tłuszczu, ułatwić oczyszczenie tkanek z toksyn i nadmiaru wody. Wskazane jest aby wybór padł na dietę zdrową oraz lekką, której najważniejszą zasadą będzie konsekwencja w jej stosowaniu.
TUTAJ możesz zobaczyć przykładową kartę dań rozłożoną na kilka dni ;)

Nie ukrywam, iż pokładam wielkie nadzieje w tym preparacie ;) 
Moja przygoda dopiero się zaczyna, na blogu ukaże się niejeden post z udziałem CelluOFF. 
Zaglądaj do mnie ;)


Jeśli i Ty chciałabyś poznać ten suplement diety ZAMÓW PRÓBKĘ!
Przypominam również, że:
„Każdy fan CelluOFF na profilu na Facebooku może dostać darmową próbkę oraz skorzystać z promocyjnego zakupu 40 kapsułek CelluOFF w cenie 39 PLN wraz z wysyłką” :)

Pomyśl, przemyśl i ... jeśli uważasz, że warto skorzystaj ;)
I koniecznie daj znać jak się zdecydujesz na bliskie spotkanie z tym "Pogromcą Cellulitu" (?)

2 komentarze:

  1. Skorzystałam z próbki celluoff i bardzo pozytywne wrażenia, skutecznie hamował apetyt:)

    Kupowałaś czy wygrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygoda z CelluOFF zaczęła się od próbki - 10szt.
    Jednak nie zdecydowałam się ich zażyć, bo pierwsze efekty widoczne są dopiero po miesięcznej kuracji .... nawiązałam współpracę z producentem CelluOFF i ... mam kurację na 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.