TAG Moje włosy w pigułce


Wracam po krótkim, ale intensywnie spędzonym urlopie :)
Mam nadzieję, że w szybkim tempie nadrobię zaległości, które powstały ;)
Właśnie zaczynam ... ;)

Zostałam oTAGowana przez moje Eldorado ! Lusia - dziękuję bardzo, to mój pierwszy TAG i mam nadzieję, że wszystko uczynię tak jak należy :)


Zasady:
* odpowiedzieć na 13 pytań.
* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
* podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.


Zapraszam do zabawy ;)

1. Twój naturalny kolor włosów:
  Ciemny blond.

2. Twój obecny kolor włosów:
Mój ciemny blond + pasemka jasny blond.

3. Aktualna długość Twoich włosów:
Krótkie.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Do ramion.

5. Jak często podcinasz końcówki:
co 6 - 8 tygodni.

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:
Proste.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Nie mam pojęcia ;)

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)
Przetłuszczają się u nasady a na końcach są suche.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:

Myję włosy, nakładam odżywkę, którą spłukuję. Gdy już wysuszą się naturalnie (czasami tylko wspomagam się suszarką - gdy muszę gdzieś nagle wyjechać), układam je rękoma i "dopieszczam" końcową stylizacją z użyciem odrobiny wosku, gumy bądź pudru matującego do włosów ;)

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):
Prostownicy do włosów ;)

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):
Wszelkie zabiegi pielęgnacyjne, szczególnie te wykonywane przez zaprzyjaźnioną fryzjerkę ;)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura: 
Uwielbiam rozpuszczone włosy, delikatnie wystylizowane i naturalnie ułożone ;)

 13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:
  "Wyjedź pół godziny później ... nie susz nas suszarką":)

+14 ( pytanie opcjonalne ):  Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?
Szczerze mówiąc, to chyba raczej od niedawna - ok. roku chyba ;)

Nominuję i zapraszam do dalszej zabawy:

kupiłam testowałam używałam - http://majajula.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Widziałam je ostatnio w Astorze a tak to może w Naturze będą. Nie ma jej akurat u mnie w mieście ale tam jest dużo maseczek z tego co widziałam to powinna być :)

    Dziękuję za oTAGowanie :)
    Na pewno odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie :) Czy mogę prosić o otagowanie i mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.