Skrzynka pocztowa: Produkty do golenia BIC




Trochę czasu minęło jak pisałam TEN post, prawda ? 
Dziś, po długim oczekiwaniu dotarła do mnie paczka z produktami do testowania, które otrzymałam od serwisu bangla.pl.
Paczka kryła w sobie 4 różne produkty. A były to: maszynki do golenia dla kobiet z serii Miss Soleil oraz Flexi Lady a także maszynki do golenia dla mężczyzn Bic Flex oraz żel do golenia Lady Soleil. Wszystko to widoczne jest na fotce poniżej.

Niestety, w zestawie testowym zabrakło 1 opakowania maszynek do golenia Bella Soleil. Jednak firma zajmująca się wysyłką tych produktów już zapowiedziała wysyłkę brakującego produktu. W przyszłym tygodniu powinny do mnie dotrzeć owe maszynki, przynajmniej mam taką nadzieję i będę ich wyczekiwać z wielką niecierpliwością ;)


Póki co, mam już materiał do testów, za które mogę się już zabrać ;)
Za jakiś czas pojawi się post z testowania tych produktów.

A Wy używałyście już któryś z tych produktów ? Czego mogę się spodziewać ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.