Skrzynka pocztowa: Paczka niezwykła i prawdziwa ...jedyna w swoim rodzaju!



Witajcie!
Pamiętacie to powyższe zdjęcie ? Opublikowałam je jakiś czas temu :)
Przyszła pora na to, aby odkryć to co kryje w sobie to zawiniątko.

TUTAJ podzieliłam się z Wami wiadomością, iż nawiązałam nową współpracę. I ta paczuszka jest właśnie efektem tej współpracy. Współpracy bardzo przyjemnej, bo słodkiej i kuszącej ;)

Manufaktura Czekolady, bo o tej firmie jest mowa, to jedyny w Polsce zakład, w którym czekolada jest produkowana ręcznie bezpośrednio z ziarna kakaowca. Jest to gwarancja niespotykanego i intensywnego smaku prawdziwego ziarna kakaowca. 
Firma zapewnia, że nuty smakowe wywodzące się z ziarna kakao stara się odpowiednio podkreślić przez dodatki, które kładzie na czekoladzie: imbir, żurawina, kwiat soli morskiej, chili Peri Peri i wiele innych. Muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z takimi połączeniami. No, może żurawinę już kiedyś gdzieś widziałam i jadłam, ale z całą pewnością była to zupełnie inna czekolada z żurawiną. Ale tej z sezamem, to chyba raczej nigdzie nie widziałam wcześniej ;)

Firma oferuje:
- czekolady mleczne,
- czekolady 70% z dodatkami,
- czekolady 70% Grand Cru,
- czekolady do wypieków,
- serie limitowane,
- "Czekoladowy kompozytor" :D 

Firma wyszła naprzeciw klientom! Trafnie zauważyła, że każdy ma swój gust i swoje czekoladowe marzenia, dlatego postanowiła je spełnić! Umożliwiła każdemu stworzyć czekoladę "na życzenie", dokładnie taką, na jaką ma się ochotę. 

WEJDŹ i zobacz cały asortyment produkcji MANUFAKTURA CZEKOLADY :) 

***

W moje posiadanie trafiły dwie tabliczki czekolady, o takie :)



 A tak prezentują się w całej swojej okazałości :) Zapraszam do zdjęć, rozkoszujcie się nimi razem ze mną :)

Czekoladowy Gaj - Najbardziej kakaowa czekolada mleczna, Kakao 44% + Sezam










 Czekolada 70% Kakao z Dominikany + żurawina











***

Producent o tych czekoladach pisze:
Najbardziej kakaowe czekolady mleczne na polskim rynku. Czekoladowy Gaj to Rarytas dla wszystkich, którzy kochają pyszną czekoladę mleczną, a jednocześnie chcieliby spróbować czekolad naprawdę wyjątkowych.
BEZ lecytyny sojowej, 44% KAKAO, prawdziwa laska wanilii!

- Największa zawartość wysokiej jakości ziarna kakao
- Duża ilość mleka
- BRAK lecytyny sojowej
- i stosunkowo mała ilość cukru
sprawiają, że Czekoladowy Gaj jest nielada gratką dla fanów czekolad mlecznych!
Sposób degustacji: Trzeba przegryźć kostkę i poczekać.... zamknąć oczy i przenieść się w miejsca znane tylko sobie... :-)

Polecamy Państwu czekoladę z ziarna Hispaniola z Republiki Dominikany z dodatkiem żurawiny.
Ziarno Hispaniola (stanowiące zaledwie 4% produkcji Republiki Dominikany) nadaje czekoladzie niespotykany charakter. Jego owocowa nuta z wyraźnie wyczuwalnym posmakiem cytrusów świetnie komponuje się ze kwaśno-słodką żurawiną rosnącą tylko na półkuli północnej. Jest to niezwykłe połączenie północy i południa zamknięte w jednej tabliczce. Kakao Hispaniola to niezwykle delikatna i rzadka roślina. Wymaga wiele troski i doświadczenia by mogła wydać wspaniałe plony. Po włożeniu do ust kawałka tej czekolady wszystko staje się jasne... można niejako "zobaczyć" ludzi pracujących na plantacji, zasmakować w rosnących nieopodal pomarańczach, a w posmaku wyczuć bukiet tulipanów...

***

A ja Wam krótko i zwięźle powiem tak :)
Otrzymane czekolady są przepyszne, o pięknym aromacie i cudownym smaku. Nigdy wcześniej nie jadłam tak znakomitych prawdziwych czekolad. A co mnie zaskoczyło ? Fakt, że wystarczy mi kilka kostek i czuję pełnię czekoladowej radości w sobie.
Każde opakowanie jest starannie opracowane i świadczy o wysokiej jakości produktu. Kartonowe "kieszonki" dodają uroku czekoladzie a papierowa wersja opakowania z uroczą "tasiemką papierową" powoduje, że chciałoby się taką czekoladę otwierać codziennie. Dodatkowo opakowanie czekolady z żurawiną zapewnia mnie, że Ci, którzy stworzyli tą firmę są pewni jakości swoich produktów. Ich wizerunki można zobaczyć na wewnętrznej stronie opakowania czekolady 70% kakao. Domyślam się tylko, że w każdym wyjątkowym połączeniu jest taka informacja na opakowaniu. Dodatkowo w tej czekoladzie można napotkać "Fakt" - ciekawa informacja powoduje, że czekolada jeszcze bardziej zachwyca swoją wyjątkowością :) Urzekł mnie również "prosty skład" - bez żadnych ulepszaczy i konserwantów oraz krótki termin ważności, który i tak wydaje się być za długi, jeśli spojrzę na szybkość w jakim czekolady zostały zjedzone ;)

Reasumując ;)
Od samego początku czekolada jest wyjątkowa! Wyróżnia je nie tylko sposób produkcji i najlepsze składniki, ale również opakowanie, forma wizualna a przede wszystkim niecodzienny smak.

Jak sami możecie zauważyć na moich zdjęciach czekolady prezentują się fantastycznie. Podczas robienia fotek musiałam się spieszyć, gdyż pojedyncze kostki znikały w oka mgnieniu. 
Czekolady te rozpływają się w ustach i pieszczą kubki smakowe ! Każdy smakosz jest nimi zachwycony ! Czekolada smakuje dorosłym i dzieciom !

Z ogromną chęcią wypróbowałabym pozostałe smaki ... może wkrótce zrobię sobie mały prezent lub zakupię taki słodki upominek dla kogoś bliskiego :)

A Wy znacie te czekolady ? Którą byście mi polecili ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.