Skrzynka pocztowa: Brakujący piąty element - maszynki do golenia BIC - Bella Soleil




TUTAJ informowałam Was o paczce, w której otrzymałam produkty testowe marki BIC. Wtedy też właśnie pisałam, że brakuje jednego opakowania testowego - maszynek Bella Solieil. 
Dziś do mnie dotarły owe maszynki, z czego się ogromnie cieszę, bo nie ukrywam, że przypuszczam, iż będą to najlepsze maszynki z całego zestawu testowego ;)

Oprócz brakujących maszynek dodatkowo otrzymałam 3 opakowania gum do żucia DrWitt o ciekawych właściwościach, brzmią ciekawie i obiecująco, ale jakie są w działaniu ? - na pewno sprawdzę ;)

Poniżej fotki prezentujące dzisiejszy zestawik "brakujący piaty element + gratisy" :)




Jak Wam się podobają ?
Już nie mogę się doczekać testowania tego zestawu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.