Promocja za darmo: Oddaj głos i odbierz w paczkomacie InPost "Paczkę ze Smakiem" Winiary




Ciekawa akcja promocyjna, w której możesz zdobyć produkty żywnościowe od firmy Winiary. A odbierzesz je w paczkomacie InPost.
Wystarczy, że oddasz głos na idealny (Twoim zdaniem) przepis. Wypełnisz formularz, poczekasz na kod i ...
pozostaje już tylko czekać na wiadomość SMS, że Twoja nagroda czeka na Ciebie w miejscu, które wskazałeś ;)
WEJDŹ.
Aby skorzystać z tej okazji musisz posiadać konto na Facebooku.

Ja kilka godzin temu dopiero założyłam takowe i skorzystałam z tej oferty. Ciekawe czy otrzymam Paczkę ze smakiem ? :)

2 komentarze:

  1. te paczki są bardzo fajne. Oprócz produktów spożywczych niektórzy dostają fartuszki oraz rękawice kuchenne. ja jeszcze swojej nie odebrałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście tak jest.
    Gadżet, który zostanie dłużej w kuchni to miłe urozmaicenie tej paczki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.