Promocja: wszystkie maskary MAX FACTOR "-20%" ... skorzystasz ?




Wczoraj pisałam o tym, że zakupiłam swój upragniony tusz do rzęs - Eye Brightening Mascara, Black Sapphire, Max Factor. Jestem nim zachwycona i absolutnie nie żałuję zakupu, z kuponem rabatowym 30 % zapłaciłam przecież 27,99 zł :) Ale gdybym wiedziała jedno...
wstrzymałabym się jeszcze te dwa dni ;)

Dziś chcę Was poinformować, że od jutra, czyli 12 października do 25 października, w drogerii Rossmann będzie promocja: - 20 % na wszystkie maskary Max Factor, czyli bardzo się opłaca!
Jeśli lubisz tusze Max Factor to koniecznie odwiedź tą drogerię ;)
Ale jeśli masz zamiar kupić akurat maskarę Eye Brightening Mascar, to weź również kupon - 30% ( TU!), wtedy rabat całościowy to aż 50%. ;)
Rewelacja, prawda ??
Początkowo obliczyłam, że ta maskara będzie kosztować 22,39 zł .. ale później, zafascynowaną tą maskarą, na szybko zsumowałam rabat 20% + 30% , czyli 50% i o tyle właśnie pomniejszyłam cenę wyjściową uzyskując kwotę 19,99 zł :), ...co niestety jest zbyt piękne, aby było prawdziwe ;)
Myślę, że kwota 22,39 to i tak jest super promocja !
Skorzystacie ??

A na koniec fotki mojego tuszu ;)
Może one zachęcą Was do skorzystania z tej promocji ;)






4 komentarze:

  1. No właśnie ciekawa jestem, czy zniżka zadziała z wygranym kuponem rabatowym? :DDD

    No i troszkę źle to wyliczyłaś. Bo rabat 20% jest naliczany automatycznie (cena 31,92 zł) i dopiero od tej ceny odliczają 30%. Cena końcowa: 22,34 zł. Ale to i tak kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zniżka zadziała !
    A wiesz, że najpierw tak liczyłam jak Ty to przedstawiłaś :)
    Tak, czy siak ... promocja jest świetna i warto skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie muszę jutro pojechać na małe zakupy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam. Zapłaciłam 22,39 zł :) A cena regularna wynosi 39,99 zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.