Nagroda konkursowa: Żelopiada Original Source



W dniu dzisiejszym odebrałam nagrodę z konkurs, który odbył się na rossnet.pl już jakiś czas temu.
O mojej wygranej informowałam Was TUTAJ.
Zobaczcie co znajdowało się w pudełku ...







Jestem pod wrażeniem tych nagród. Żele pachną cudownie - słodka truskawka i orzeźwiająca mięta ogrodowa :) A mój brzdąc szczególnie upodobał sobie piłkę plażową i choć lato się skończyło urządził już w salonie plac zabaw z wykorzystaniem tych firmowych gadżetów ;)

Jak Wam się podoba zestaw ? Znacie te wersje zapachowe ?

3 komentarze:

  1. Ale fajny zestaw:) Gratuluję:)
    Musze kiedyś przetestować ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw świetny :)
    A żele są bombowe - już wypróbowałam, ... nie mogłam się zdecydować na jeden konkretny i sprawdziłam dwa ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.